Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

l0ve t0k deaa ? ~ xde k0t .

Cinta Orang Islam


cinte yg dtg nye dari s'ek0 nym0k,
jike nym0k itu m'gigit awk,
awk akn m'rase an k'gatal an yg aneh...
dan juge dri pari2 cinte..
yg m'pnyai ank pnah yg sgguh tjam...
apabile awk m'rse an cinte,
ank pnah itu akn trus brade di ati awk ,
ia nye x leh di tanggal an,
tetapi...
jike awk t'pt0s cinte ngn org yg awk sgt cintai,
ank pnah itu akn trcbut
dan ia nye akn rase sgt pedih ..
awk ingin m'rasakan nye ?
tapi jgn sngke cinte hnye t0k SI DIA..
t'tapi untk ALLAH,keluarge dan rakan2
jgn di sbab an cinte SI DIA,
awk nak memeluk agme lain..
jgn di sbab an SI DIA ,
awk m'lari an diri dri keluarge awk ,
dan...
jgn di sbab an SI DIA,
awk lupe an rakan baik awk ..
prnah kah awk rse an mcm ne cinte sebenar?
iaitu dripe tuhan(ALLAH),keluarge. dan rakan awk...
jgan lah awk lupe an mreke..
krna mreke adlah CINTA awk yg sbnr...







*** huhu ,, dh lame x bace ! rindu at asil ttik pel0h sndri ! **
hahhahaxD ,, ayt xleh blaa jeaa .


◀ Older Newer ▶