Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Assalamualaikum !

Heyy0uuu ! - Siapakah ?
Siapa'2 yang baca blog ini :)
Ada orang nak berkenalan dengan aku ^^
tapi , bilaa ? -..-
Aku tunggu'2 je dari hari tu . Haiyooo , unty !
0ke . Tukar topik .
Aku minta maaf ! Aku tak tahu kenapa aku meluat dengan kau ! :'(
Bila aku terserempak dengan kau .
Bila aku nampak kau dari jauh .
Bila kau senyum dengan aku .
Bila kau pandang aku .
Aku tak pernah balas balik kan ? - Sorry .
Walaupun kau takde salah kat aku , aku tetap macam ni .
Bukan aku seorang je yang macam ni . *TET pun sama .
Dia meluat dengan orang lain, bukan kau . Jangan risau .
Aku rasa bersalah tahap gaban nih !
Aku nak minta maaf. Tapi apa salah aku ?
Sebab aku tak balas balik benda baik yang kau buat kat aku kee ? -.-
Nanti kau fikir aku gila , tiba'2 je aku minta maaf .
Mana lah tahu , kau tak perasan yang aku ada salah kat kau ken ?

---------------BOOM-------------

kenapa aku buat p0st ni khusus untuk kau ? -.-
Buang masa jee . Ahha ' Chaaww !


◀ Older Newer ▶