Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Bertukar wajah .

Dengan semangatnya aku bangun pagi -.-
tapi sempat tidur semula :P
- SEMANGAT sgt kee ? haha '
Sifat S.S aku mula terserlah apabila melihat diri sendiri di cermin .
OM-ALLAH ! gilaa nya perangai aku nih -..-
Sampai sekolah, kena jumpa ' kaw ' tapi ' kaw ' tak ada .
Geram ! - Lalala ~
Gerak ke Bilik P kat bl0k bengkel .
Perghh ! Tak tahan ouh -..- Panas + Bising .
Ambil watikah + ikrar dengan semangat .
" Mula'2 je tuh , dah lama jadi macam kitaorang "
- Bak kata pengawas yang lain .
Masuk kelas terus bising . Aku hanya mampu berikan jelingan maut XD
Ada yang perli'2 aku . Sungguh **** ! -..-
- Sorry cz mencarut :P
Aiza tak datang , Emmie duduk sebelah aku :)
Rehat bersama Ayu . Balik sendirian -.-
Pergi kelas tambahan sendirian -.-
Wooo ~ aku tak puas hati dekat minah TET*
mentang'2 lah aku salah sikit . Nak heboh satu kelas :(
Herm ' sedih tao !
taw laa aku tak pandai T.T

p/s : Hari ni macam *TET -..-


◀ Older Newer ▶