Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

DangDingDung .

Pagi tadi rintik -.-
Sampai sekolah , hujan dah tak ada ^.^
Alahai , tak sangka . Cam juga kau dengan aku kan ? :P
Lepak kejap , tetiba Cikgu Mai datang . HAHA .
Kat Dataran Ilmu tadi , Cikgu S sempat marah'2 kami :)
Thanks cikgu .
Masuk kelas ! Yeayy , subjek Sejarah !
Macam biasa , Cikgu Maz bagi latihan + bincang .
Padahal dia tak pernah terangkan -..-
Sains ' Kami pergi ke Bilik Tayangan :D
Lepas rehat + Bahasa Melayu ' buat ringkasan :)
Tetiba aku rajin , belum apa'2 dah sampai soalan Pemahaman :D
* Bajeet .
Sivik ' Cikgu Az tak datang T.T haihh , tak dapat nak gelak'2 .
Geografi ' bincang pasal Kerja Kursus yang tidak pernah disentuh :P
Bagusnya perangai Anak Sumli yang Bongsu nih :')
Balik ' tunggu Naz + Ayu . Tak adaa ! -..-
Rupa'2 nya diorang ada kat tempat basikal . Haiyoo , Unty !
Aiza + aku malas nak balik awal :)
Kami pergi ke Perpustakaan + lepak'2 .
* TTEEEETTT * ( skip )
Balik bersendirian . Ahha ' dah biasa :D
Sampai rumah , ON Phone Motorola aku . Dapat t0p4 , rm10 !
Waaahh ~ Thanks Paa ! Teehee *
Terlalu gembira sehingga tertidur .
Tiba'2 , Hp aku bergetar . Hoho ' dapat mesej :)
TextTextText , dia pula yang tak balas -.-
Tape , aku tahu kau mesti penat kan ?
Ouh oke , abaikan apa yang korang tak faham .
Tadi aku makan Kari ! Korang adaa ? :P
Perut masih kenyang ! Sekarang , masa untuk Solat Maghrib .
Alim ? - Tak .

p/s : Hari ni ada orang puji aku . Dia kata aku baik :D Thanks . Walaupun , aku tak rapat dengan kau .


◀ Older Newer ▶