Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Dua tajuk .

----- Ada perubahan -----

Herm ` perubahan apakah itu ? :P
haha ` perubahan menaip + mengeja saja :)
Aku nak biasa kan diri menggunakan ' Bahasa Buku '
tapi tak semua laa -..-
tak salah kan ? :D
Yeah ! Thanks !
k0rg sume taknak follow aq ? ^^
Haha ' tiada paksaan 0keyhh ? ! :P

--- Rindu --

* Nor Aiza Sahiera binti Saroja ! aku nak pinjam ayat kaw sekejap .
Sekarang ini musim merindu kee ? :'(
Aku rindu suaranya ! kenapa ' suara ' ?
Sebab , aku cuma pernah dengar suaranya saja T.T
Siapakah ? - Nenek !
Aku rindu kak Yani ! Wohaaa , nak nangis macam bayi !
time parent g ind0 , dia yg jaga aku !
lawp0n 3 hari tak alek uma -..-
* Dia lah 0rang yang aku rindu gila gila !
thanks kak , cz bagi baju tuh ^^
Aku rindu kak Lia ! yang selalu bermanja dengan Pa'
kalah aku , di buatnyaa -..-
Aku rindu Pa' ! Pa' dah lama tak hantar adik ke sekolah kan ?
Herm ' takpe lah .. adik tahu , Pa' mesti busy at Johor .
Aku rindu kaw ! Siapakah ? - Entah .
Aku rindu Azirah + Aisyah . Siapakah ? Kawan baik ! :D
Aku rindu Geng Gajebo ^^
w0oo .. kalau boleh aku nak taip sume .
Malangnya , jari aku dah tak larat :(
Hahaa '

I miss you'll so much !


◀ Older Newer ▶