Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

GoodLuck + Happy !

Camp - Ayu ! Sorry cz xdpat jumpe kaw Hari Jumaat ( 29042011 )
kaw tacink sbb Fatini x bagi kaw ik0t kt0rg kee ? -_-''
Sorry . And , hari uh kaw balik awal ken ? Herm ` Tape laa .
Mungken kaw masih marah ngan aq , mungken gak kaw nak packing awal ?
aq taw , aq lambat ucap ' Jaga diri baik-baik ' at kaw T.T
Haihh ' bodohnyee aq !
Hope kaw happy at sane :') Sorry cz xdpat follow .

---- Aq taw , p0st ni dah terlambat ----
_________________________________________

Taekwando - Nazirah ! gudluck t0k es0k ! buat betul-2 .
kaw b0le buat ! Yeahhh ! :D
btw , ingat sape-2 yang kaw benci t0k lepaskan geram :)
tak kesaa laa sape ^.^
yang penting , kaw bukti ken yg kaw boleh menang ! taw :D
AMIN !
Akitarun Areyl Aki + Oppy Kechix doakan kaw :)
buat yg terbaekkk sygs !
hahaha ' les ? Heyy ! Biar laa ! ta kesaa p0n ....

_____________________________

Aiza - kaw sab0 jela eh ? aq taw kaw x suke d0k umaa .
law b0le , aq nk ajak kaw g Camp-ing bersama family aq !
tapi .. kete kt0rg tak muat cz MaaPaaBang bwak brang mcm nk pindah rumah !
Fuiihhh ~ sengsara gila aq at kete . smpai kaki kejang ! XD
btw , law b0san .. ajak la Samira naek moto , JALAN-2 ! ^.^
( " tapi , jage diri taw ! mne lah taw ade anjeng keja . " )
haha ' ayat yg selalu aq sebut kat k0rg . XD

p/s : Harap2 di0rg banyak cerita gembira nanti ^.^ Aminnn .


◀ Older Newer ▶