Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Jumble Sale !

Semalam , aku dengan Adibah Radzi pening gila !
Kami tak tahu nak bawa apa untuk Pertandingan Memasak .
Malam semalam , sempat lah aku bwak benda'2 yang aku rasa patut bawa .
Huh ' banyak gila !
Pagi tadi , pergi sekolah dengan dua beg yang TER'sangat lah besar !
Pakai baju kadet Polis . Sampai sekolah , Naz tanya " Pergi camp ke ? "
ahha XD . Aq gelak besar tyme uh ! - Bagus juga aku pakai baju Kadet Polis tadi :D
Masuk kelas , cikgu tanya ' Nanti keluar pukul berapa ? '
Pelik aku dibuatnya . Kenapa cikgu tanya macam tuh ?
Rupa'2 nyaa ! Oh My Allah !
Cikgu pun tertipuuu ! XD
Cikgu fikir aku nak pergi Camping Kadet Polis sebab pakai baju T-Shirt KP .
Hehe XD . btw , tyme ckgu tu mengajar at blakang aq .. Aq + aiza sempat agy buat air !
Air Sunquick :) Yummy ! Sedaap ken Aizaa ? tg0k laa spe buat :P
tyme rehad ! g kantin + beli Cerpen yg b'harga rm3 ! Woww , murah gilaa !

p/s : seron0k gila dapat buku tuh ! :DD


◀ Older Newer ▶