Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Ayat Seribu Dinar .


Greeting Text






Diceritakan bahawa seorang Saudagar telah membayar sebanyak seribu dinar untuk mendapat ayat ini yang dikatakan fadhilatnya ialah mendapat menyelamatkan pembacanya dari malapetaka. Di dalam perjalanan pulang , kapal Saudagar ini telah dipukul ombak dan beliau terus membaca ayat tersebut. Dengan izin Allah SWT, hanya beliau seorang saja yang terselamat dari bencana itu .

Fadhilat ayat seribu dinar ini ialah :
  • Di baca apabila kita hendak bertawakkal terhadap sesuatu perkara.
  • Menghilangkan keresahan bila di baca di waktu resah.
  • Di baca ketika hendak menaiki kenderaan.
  • Jikalau anda ingin membaca ayat ini kepada orang yang sedang sakit , baca Ayat Seribu Dinar sebanyak 3 kali + hembuskanlah dan jampi air sebanyak 3 kali + beri minum . InsyaAllah si pesakit akan sembuh . 

________________________________________________
Wow ~! Amnde yang aq mimpi semalam ?
smpai rajin p0st pasal surah-2 suci ni ken :D
haha ' sebenarnyee , tak mimpi ape-2 pun ^^
nak kongsi pengetahuan je . Tak salah ken ? :)
btw , ayat ni mujarab t0k menyelamatkan diri dari makhluk halus + jin .
So , sape-2 yang ' penakut ' tu bace lah ayat ni . Kalau boleh , HAFAL !
haha ' aq pun tak hafal sebenarnye :P

  Assalamualaikum dan terima kasih kerana membaca :)  



◀ Older Newer ▶