Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

badmood .

  Badmood   mmg sesuai ngn aku ken ?
 HERM ' kaw pergi ungkit pasal semalam kenape ? -___-'
ken aku dah cakap , aq terdesak + kaki aku luke ! * mcm kaw kesaa lak ken ~
dah laa uma jaoh + kne beli somthing at kedai . macam aku larat jee ken .
tu bukan ALASAN kay ! -..-
Okaay , aku nak ulang ayat yang aku hantar kat kaw (semalam).
BODOH ken aku ? ** Al-maklum laa , Sape tak kenal Si Bangang ni ken ? - Maaf dari budak bodoh :)
banyak benda bodoh yang aku buat weyh !
TERSANGAT-lah BANYAK ! !
So , terima jelaa kenyataan tuh dengan ikhlas :')
And , sorry cz marah kaw yang sedang mencarut semalam .
Sepatutnye , kaw kena teruskan ! perkataan uh memang sesuai dengan aku laa :'D
Ade mase nanti , kaw teruskan ayat-2 suci kaw tu tao ! ^.^
Dah memang salah aku . *waitt , kaw x bagi aq salah an diri sendiri ken ?
kenape ? malu ke sbb dapat * cm aku ? HAHAHA :')
kite teng0k , kaw buat ape at aku .
Ramai orang tanye pasal * ken ? Aha ' mesti kaw malu ngn perangai aku , sebab tu kaw tak jawab s0alan di0rang ken :')
Kaw marah aku ken ? sbb ungkit pasal ***** . SORRY !
- naek lori ? tanak !

Aku mengaku , aku ni EMO .



◀ Older Newer ▶