Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Chlorella Cereal .

Greeting Text



TETTT ** Dimulakan dengan HEY YOU ! :P
btw , awak nampak tak bungkusan Cereal saya dekat atas tuh ? :")
Awww ' sedaap gile laa ! Lovelovelove :-*
Jum kasi  MuahMuah  dekat Cereal at atas nih ! >.<
haha ' gedik bukan ? - macam sape ntah . Err -.-
! dik-ge-dik-dik !
 "STOP ! TOLONG HENTIKAN KEGEDIK-AN INI !" 
^.^ Maa ! Boleh belikan lagi satu untuk adek ? TEHEE*
btw , semalam ken .. ade budak tuh muntah 3 kali ! Eiww ~
Ops ! terlepas pulak perkataan ' Eiww '  saya -..-
Punca ? - Tidak diketahui . " MISTERI "
Tak pasal-2 ade gak orang kata dea pregnant  -.-
Kasihanilah budak perempuan tersebut :P   ( Ayat dalam buku )
Ah , sudah ! Exam bm dah lepas lah ikaa ! haiyoooo , unty !
HAH ! btw , exam korang macam mane ? Ok tak ? ^.^
haha ' jangan tanye aq taw :') Aww ` segan gituu ~
Ok lah , nak pergi makan my fav Cereal ! :">
Sebentar , saya sedang ber-Chlorella Cereal ! XD * buat muke pelik sesaat .
Di tamatkan dengan BYE YOU ! ** TETTT

_______________________________





◀ Older Newer ▶