Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Mamat Kicap

Greeting Text


Erghh == Benci betul dengan Mamat Kicap kat atas punya atas punya sebelah rumah aku ni. Bilangan member dia macam satu kampung, muat 5 buah kereta pula tu! Dahsyat betul! Tapi itu bukan masalahnya. Yang menjadi masalahnya sekarang, mereka berkomunikasi + bersosial dekat depan rumah aku. Perghh, bingit bhai! Kalah volume loud speaker dekat sekolah --'

Pakaian mereka mengalahkan James Bond! Perasan HOT katakan.

Ya Allah, sejak bila aku pandai kutuk orang ni? Astargfirullah. Eleehhh, macam-lah aku ni perfect sangat. Maafkan aku ya Mamat Kicap sekalian. Terkutuk pula -..- #Alim kan? Err, rasanya dah ramai yang telah aku labelkan sebagai Mangsa Mulut Berbisa aku ^^v So, jaga peradaban tu. Kang tak pasal-pasal terlabel pula :P

Guys, dah beli baju baru untuk sambut Hari Deepa? Fareez Yusof dah beli! Fuyohh. Tak sangka pula dia sambut xD Tak dapat bayangkan! Satu Malaysia katakan :P Astargfirullah! Kerja mengutuk bermula lagi! #Teruk betul aku ni. Sorry Fareez a/l Yusof! Bhaha.

Dah-lah. Semakin lama aku taip, semakin bertambah bilangan Mangsa Mulut Berbisa aku (Hipotesis). Hahaha, okay-lah babaai! Cheerio


◀ Older Newer ▶