Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Sick !

Greeting Text




Aduh, sakit! Tak tahan #Pergi tandas jap. Bhahaha, banyaklah kau sakit perut -,- Sebenarnya, tajuk entry di atas langsung tidak memberi apa-apa makna pun ;p HANYA DISENGAJAKAN! By the way, aku nak cakap something mengenai selama seminggu aku tak hadir ke sekolah :)


Actually, aku tak datang ada alasan. Bukan MALAS kay?! Nak tahu apa alasannya? Meh sini aku bagi tahu.


Jeng Jeng Jeng !

Okay stoppp, tak payah nak JENG-JENG-JENG sangatlah kan. Guys, aku kena jaga abang aku dekat hospital sebab itulah aku tak datang. Abang aku baru habis buat pembedahan. Alhamdulillah, dia selamat ^^ Kehidupan aku selama di hospital bagaikan sudah menjadi seorang IBU kepada seseorang! Kat sana, aku-lah yang kena angkat dia + aku-lah yang suap dia. Yang penting, semua aku-lah!

Tapi kini tidak lagi ;p Abang aku selamat dipindahkan ke bilik dia sendiri ^^ So, aku kembali menjadi ADIK :) Kebelakangan ini, sikap abang aku terhadap aku sudah pun berubah ( HULK --> ANGLE ) Cehhh, angle-lah sangat. Puihhh!

Ehhh, aku dah malas nak taip panjang-2. Nanti korang malas pula nak baca ;p Okay, sekarang korang dah tahukan kenapa aku tak datang selama seminggu lamanya? -Good. 

Selamat Menyambut Hari Deepa! 


◀ Older Newer ▶