Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Bai ,

Greeting Text


Hati aku sakit, tersangatlah sakit. Tersentap baca inbox di Facebook tadi. Sungguh menyedihkan. Baru sahaja ingin menguatkan diri untuk melawan kesedihan yang terpendam penuh di dada. Tapi, pengakhirannya amat mengecewakan. Aku tetap tidak boleh. Aku hanya mampu pendam, pendam dan pendam kesemuanya di dalam hati yang kecil!


Kenapa aku masih menunggu kewujudan Diary yang baru untuk meluahkan segalanya yang terpendam? Aku ni bodoh, bahlol dan bengap! Punya-lah belambak buku di rak, bukannya hendak dicoret. Malah, buku-buku tersebut sering diabaikan.


OOOHHHH MMMYYYYY ALLAH!
---------------------------------------------------------------------------------------------


Sudah-lah! Aku tak tahu hendak menaip pasal siapa dan apa -.- Lebih baik aku masuk bilik dan tidur. Hentikan semua kesedihan dan sambung semula ketika aku jaga dari tidur nanti. Take care. Cheerio!


◀ Older Newer ▶