Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Johan "Station Game"

Greeting Text


Explore Race ! ^^

Sebelum waktu rehat tadi, aku + Aiza + Nazirah + Ayu dan Fadzrina masuk pertandingan "Explore Race". Bukan main penat lagi hendak mencari 5 check point.
Check point kedua di blok makmal, tingkat satu. Check point ketiga di blok bengkel. Manakala, check point keempat pula terletak di koperasi sekolah. Check point yang terakhir teramat-lah susah hendak mencarinya! Huhh. Bertuah sungguh kami ada kawan yang bernama BOB. Dia yang beritahu kami dimana letaknya check point yang terakhir , Check point kelima! Akhirnya, barulah dapat check point pertama. Bukan main jerit lagi kami berlimaa :P

Jerit je lebih, bukan menang pun :) Okay, kami tak terlalu sedih mengenangkan semua itu! Muahaha,

Station Game ! ^^

"Sakai je permainan nih -..- ! "

Satu kumpulan mesti ada 10 orang ahli. Kami hanya ber-enam tapi disebabkan ada empat lagi orang yang ingin sertai, aku benarkan :) Nama kumpulan mestilah menggunakan nama negeri di Malaysia. Tanpa segan dan silu, aku terus menjerit ke arah cikgu, " JOHOR !" Akhirnya, sudah pun terlabel :)

Station pertama, lima orang kena lontarkan 10 biji bola + lima orang lagi menyambut bola tersebut menggunakan baldi. Aku lontar bola ke arah Ayu :) Dalam station ni, kumpulan Kedah berjaya menyambut sembilan biji bola! Tepukan gemuruh! #ClapClapClap.

Station kedua, lima orang perlu meniup belon + lima orang lagi harus meletupkan belon tersebut dengan menghempap belon itu. Bhahaha, aku meniup belon dan menyuruh Amiera menghempapnya :) Dalam station ni, ada dua pemenang, iaitu kumpulan Johor dan kumpulan Negeri Sembilan. Okayy, Johor-ku tercalon :>

Station ketiga, "Back vs Back", kami perlu membawa sebiji bola tanpa memegangnya secara berpasangan. Aku bersama Nazirah! :) Kami tersangatlah pantas berlari bersama secara 'tidak menghadap muka' menuju ke arah kumpulan yang lain. Akhirnya, berjaya! Pemenangnya, kumpulan Johor dan kumpulan Selangor. Fine, bangga gila sebab strategi aku menjadi!

Station keempat, "Step by Step", seriously, benda alah ni memang susah! Bertuah sebab kami ada skill ;) Kami gunakan taktik Zig-Zag. Wahh, sungguh mudah! Ahli yang aku aturkan semua berjaya lakukannya! Congratulation kawan :) Walaupun ada lagi dua orang yang tak sempat melakukannya, tapi kami tetap pemenang!

Akhir sekali, juara keseluruhan:
  • Johor - 35
  • Perlis - *Tak ingat
  • Perak - *Tak ingat
  • Wilayah Persekutuan - *Tak ingat
  • Sabah -  *Tak ingat
  • Negeri Sembilan - *Dua puluh lebih
  • Selangor - 32
Maaflah, aku terlupa markah mereka :P Haa, tengok tu, Johor & Selangor pesaing yang sangat sengit! Muahaha, Johor tetap menjadi JOHAN! Tak sangka kami dapat bekerjasama dan dapat mengalahkan semua kumpulan lelaki! :) Bangga seketika. 

Thanks to Nazirah, Fadzrina, Aiza, Ayu, Fadzleen, Nisya, Dalilah, Shafinaz, Amiera ! ^^ Beshh gila dapat bekerjasama dengan kamu semua! :D 

-The End



◀ Older Newer ▶