Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Nazirah Khairul Salleh

Greeting Text


Selamat Hari Lahir kepada yang tersayang, Nazirah binti Khairul Salleh. Okay, aku mengaku, balik sekolah tadi tersangat-lah seronok dapat sambut birthday dia bersama Nor Aiza Sahiera binti Saroja :) Kawasan kajian, tempat kediaman Nazirah :>

Adushhh, kenapa masa cenggini poket aku kosong?! Tak adil! Huhh -.- Aku nak bagi hadiah! Nak bagi T-T Aku takut tahun depan tak dapat jumpa dia. Hmm, benci.

Dear Nazirah,
Maafkan aku. Aku tak mampu beri hadiah. Yelaa, aku ni bukannya kaya pun! SorrySorrySorrySorrySorry! Ehh, hari ni kau mesti gembira tau! WAJIB gitu! Jangan contohi birthday aku yang hari tu :') #Taknakungkit. Okay, aku akan berusaha buat kau gembira untuk hari ni :) 

Akhir kata, semoga panjang umur + murah rezeki adik ;P

p/s : Yeehuuu! Dia sudah tua seperti saya ;>


◀ Older Newer ▶