Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Babai .

Greeting Text


Hey peeps ! ^^ Haha macam laa ada orang baca blog aku ni :P Double 'S' ? Pun boleh laa . 

Aku tak dapat merasai kegembiraan cuti panjang bersama kawan ! :[ Hermm sedihnya . Bila aku nak keluar , alasan sama yang keluar dari mulut suci Maa "Jangan, ramai Negro kat sini. BAHAYA! " Actually , aku tak takut pung dengan Mamat Kicap tuh -.- Cuma seram tengok warna kulit mereka :) Bhahaha XD Akhirnya , aku duduk rumah macam tett* .

Okay , awal holiday hari tuh , aku dah luangkan masa dengan rumah dekat Johor selama dua minggu . Lepas gitu , luangkan masa dengan rumah dekat Puchong selama dua minggu . *ADILKAN ? Lepas gitu lagi , luangkan dengan rumah anak sedara dekat KayEel selama *Ops tak pasti lagi :) 

Kesian aku tengok blog plus muka buku . Jarang sungguh aku layan mereka :'] Wuuu , nak meraung macam bayi ! ><'

Herm babai semua ;] Aku akan pergi menghilangkan diri lagi . Jaga diri elok-2 tau , dah bai . Seronoknya syok sendiri :)


◀ Older Newer ▶