Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Dreams ? Ohno .

Greeting Text


221211 - Keputusan PMR ,

Haihh segan betul pakai baju kurung semata-mata nak ambil result yang agak sederhana --' Menyala gitu . Ouchh ! :P Dari atas hinggalah ke bawah , warna merah sentiasa melekat ^^ Jyeahhhh rock babeh ! Andd , jangan lupa warna kulit aku yang semakin pekat :> Aww gelap gituu ! Anyway , result aku tak dapat bikin MEREKA bangga laa ♥ 

Tak perlu laa ambil tahu mengenainya --' menyampah pula aku tengok slip tuh. Eeee, balik rumah nanti aku nak bakar ! Penting sangat ke kertas tu ? Tidak kan ? :PP Jk . 

Heyyy TAHNIAH laa sebab dapat mencapai target yang COMEL plus bikin parent korang bangga :) Aku dari kecik hinggalah sekarang, tak pernah bikin mereka bangga tau. Hebat ke tidak ? ^^ Maaf kepada yang terkena tempias Moody aku. Moody aku ni degil sikit, tak kena seorang nanti TAK SAH ! So, aku minta maaf sebab dah lama tak layan kau :|

Ehh aku benci kau ! Nyah kau dari sini ! Kbai . Lalala ,


◀ Older Newer ▶