Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Alhamdulillah ..

Greeting Text

Maaf kerana tiada gambar yang menarik bagi pendahuluan. Dont worry, aku akan berikan selepas ini :) Actually, ada satu perkataan tu mampu buat aku tersentuh putih. Aku bersyukur sangat bila SEDAR mengenainya :)


Aku bersyukur dapat rumah yang jauh lebih baik daripada gambar berikut. Aku bersyukur dapat tidur mati bersama Hippo di atas katil ' Queen '. Aku bersyukur rumah aku juga mampu menjadi perisai keselamatan daripada panasnya terik matahari serta lebatnya hujan mendung.


Aku bersyukur selipar dan kasut aku bukan dari bahan kitar semula. Aku bersyukur kaki aku terasa nikmat bila berjalan menggunakan kasut yang berwarna MERAH. Aku bersyukur kaki aku terjaga rapi tidak seperti di atas ;]


Aku bersyukur memiliki Si Exora yang menyala. Aku bersyukur kerana masih mampu menumpang bas Rapid yang comel. Aku bersyukur nyawa aku tidak perlu dipertaruhkan seperti diatas.


Aku bersyukur mempunyai satu almari yang penuh dengan pelbagai jenis pakaian. Aku bersyukur keluarga aku tidak pernah membiarkan aku seorang diri. Aku bersyukur dapat bergaul dengan manusia sesama manusia.


Aku bersyukur dianugerahkan mata yang sempurna. Aku bersyukur air mata ku tidak pernah mengalir atas sebab kemiskinan. Aku bersyukur masih larat tersenyum dengan nikmat-Nya.


Aku bersyukur mendapat dua gigi arnab yang lain dengan manusia lain. Aku bersyukur melihat dia mampu ketawa tanpa menghiraukan nasib badan. Aku bersyukur penghuni di dunia sentiasa memantulkan senyuman.


dan 


Aku bersyukur tangan aku lebih besar berbanding tangan Maa. Aku bersyukur tubuhku masih gemuk gedempol !Aku bersyukur selimut yang lembut sentiasa menjagaku dari kedinginan malam.


Jadi, apa lagi yang tak cukup dalam hidup korang ni ? Manusia memanglah tiada yang sempurna tetapi nikmat-Nya yang telah membuat kita lebih sempurna berbanding mereka. "The WORLD is YOURS" jangan salah anggap dengan ayat ini --'


A SMILE and A LAUGH and A HAPPY :)

Bersyukur dengan mengucapkan Alhamdulillah 
Anak Sumli HEBAT ,


◀ Older Newer ▶