Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Dahsyatnyaaa ~

Greeting Text

#Semangat sangat nak balik kampung buat kali kedua -,- Muka aku macam tett*


Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle YEAH YEAH ! :D


Akhirnyaa, terbongkar jugalah rahsia keturunan aku ! Terima kasih kepada nenda ku yang tercinta :* Nenda, sesungguhnya kamulah yang comel lagi ceriaa . Ececehhh suka laa dia kalau aku puji facetoface . Eh padahal dia yang suka puji aku -,- Ada ke patut dia gelar diri aku ni Makcik yang Comel depan Ira, anak sedaraku. Haishh malunyaaaaaa -,- Tadi nenda ajar abang plus aku kecek Penang, bhahaha tergelak kami semua dalam kereta tadi ! XD Yang takboleh blah nya, Maa sempat pula belajar bahasa Jawa dari nenda , perghh cepat betul Maa fasih ! ( JELOUS ) Waktu ni ktorang dalam perjalanan nak balik kampung. Tujuan, hantar nenda :)


Ehemm aku suka BahasaBoyan okay. Tolonglah fahamm ;D


Dalam kereta, Nenda`Maa`Paa terlalu asyik cerita pasal tanah. Sehingga aku ngantuk ! -,- Tiba-2 aku terdengar pula perkataan PINDAH dari bibir suci Maa. OhmyALLAH ! Aku nak pindah kee ? ;o Ohhh tidakkkkkk !! Kenapa lambat sangat nak pindah ? Atoyaaai aku nak pindah sekaranglah. Boleh ? -,- Haa ni buktinyaa ,


#Aku nak pindah ke kawasan pedalaman JYEAHH ! :*

Bytheway , tadi aku nampak restoran SUP MELETUP 24 JAM . Kelakar ke ? -,- kenapa diorang gelak sampai pecah perut ? Haha tade motif betul ! :P Dekat kampung tadi , alahaaaai bosan yang teramat laaaa -___-  Masa balik tu, makan buah manggis + langsat tak henti-2. Walaupun tangan dah melekit :P 

Disebabkan nak pindah, aku pun jadi gembira sampai gila ! ♥ Tapi jangan risau, aku tetap ada di sini :] Weeheeeee ~
Kesewelan itu amat berharga bagi ku ! *WINKWINK 


Tadi aku telah memecahkan piring secara tidak sengaja . Ehh aku cuma angkat jee, macamana piring tu boleh pecah ? OhmyALLAH , kuat betul aku ni yaa ? :P Haha aku sudah mencipta sejarah ! Kau adaa ? So, jangan cemburu tau darl :* THE END.

Nak pindah nak pindah nak pindah :)
Anak Sumli HEBAT !


◀ Older Newer ▶