Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Geli Hati laa :}

Greeting Text

*Teringin nak buat muka macam ni ._.

Sukanya bila dia ceriaa !^^
Heyyou, badan aku sakit-sakit laaa. Al-maklumlah, DAH TUA ! :P Kfoooinee actually, semalam aku salah tidur bersama Hippo. Haishh semuanya salah Hippo laa nih ! Entah apa yang dia buat sampai dia dipersalahkan == Tidur pukul 0200, memang tak best ! Terlalu awal -,- sepatutnya tidur pukul 0300 tauuu ! T^T 

Pagi tadi nak pegang Si Comel gedik tuh. But, nenek dia tak bagi ! Semuanya angkara abang plus aku :} Haha kesian dia, gelak banyak sangat sampai sakit perut ! Dah tuuuu, drama dia menjadi REALITI pulaa ._. menangis 24jam ! Bingit telingaa !

Haaa hari ni aku jalan tanpa henti dengan Nenek`Paa`Maa`Abang. Haishh penat betul ! "Bila nak balik ? Aku nak tidur laa !" hati-ku menjerit. Walehhhhh menjerit laa sangatt :P Bytheway, aku nampak pelangi petangg ♥ 
|
V

#Siapa tak nampak, dia selalu mencuri ! XD

Dalam masa yang sama, aku ajak Maa snap bersama Nenek . Butttttttt -,- tengok nih pulaa :

#Astarghfirullah, kesiannya Nenek-ku di paksa oleh Maa. Beristighfar + tutup muka jum~

Haha memang tak sabar nak balik rumah ! Sebab tu laa tetiba diri aku semangat gila nak snap gambar bagai -,- Contohnya :


Haa awoookk , awokk nampak tak ? Nampak tak ? Iteww sudah sampai dekat Putra Perdana ! ^^, JYEAHHHHHHHH iteww suka sanadsanad taooo ! XD Sebelum tu, iteww nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA kepada kawan-2 iteww yang menyambutnya :* Nah !

peeass : Tahu tak ni kat mana ? Kalau dah tahu, DIAM tau. Jangan bocor rahsia XD

Bebei korangggg :) Assalamualaikum,
Anak Sumli HEBAT !


◀ Older Newer ▶