Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Just ? Err

Greeting Text



Comel kan dia ? Bertuahnya :)
Hari ni aku tak henti-2 senyum --' tak tahu kenapa. Lagi-2 kalau jumpa budak baru form 3 tuh -,- Dia siapa nak senyum bagai kat aku ? Kang tak pasal-2, "PANG" melekat dekat muka dia :9 Ehh peduli apa, aku tak kenal dia ! So, abaikan. 

Masa dekat sekolah, aku hampir terlanggar pintu, tiang dan tembok. Kawan aku semua gelak. Ouh sukalah korang semua ya ? SampaiHati ! Bytheway, aku jadi macam tu bukan sebab rabun ataupun buta == tapi, aku selalu menoleh ke belakang sambil jalan ! Mana tidaknya cik abang oi -o- Dari sini, kita dapat tahu yang Nuratika selalu cuai akan keselamatan diri sendiri :)

TOOHOOO - hari ini juga, | HulkComel | memaparkan cemburunya secara terang terangan :3 Haihh chillex laa bro, aku tak akan lupakan kau kay :) Disebabkan cemburu gediknya yang terlalu membara, dia tak balas text aku tadi. Cheesedale betul ! Aku punyalah tunggu. Sehinggalah aku tertidur panjang ! Tidur dalam masa yg panjang ? Perlukah beri gelaran "Sleeping Beauty" ? Ouchh :} Tapi tak sesuai untuk ku -,- Zzzzzzzzzzzzzz ~
Setelah dua jam, Akhirnya, dia reply :3 Haaa kuat betul naluri aku waktu tu :D Bangga bhaai * 

Guys, terima kasih kerana layan karenah aku selama ini :9



Ambil LOVE nih ! :D Buat kenangan dalam hati anda tahuuu ? (Y)
| MOKELTY |


YOP ! Baru aku teringat -,- sepanjang cuti Tahun Baru Cina aku ada TERniat nak senyum kat semua orang - tidak kira samada kenal atau tidak (Y) !

Tapi yang aku peliknya, kenapa mesti orang lain yang mendahului senyuman ke arah aku ? Kalau ya pun, bagi laa chance kat aku. Aku pun nak dahulukan senyuman ke arah mereka ! Wahwah, marah betul aku ni ya --' Haha panas baran gituuu ~


Alhamdulillah, berjaya juga aku lakukannya :)
Anak Sumli HEBAT !


◀ Older Newer ▶