Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Nightmare .

Greeting Text


Oh tidakk ! Ape semua nihh ?! ><'  Adakah ini semua REALITI atau hanya MIMPI BURUK ? ;o Okay seriously , keadaan kami memang agak bosan dan juga teramat bosan serta tersangatlah bosan. ( <--- Keliru dengan ayat sendiri ) Tak kesahlah pasal ayat aku tu. Yang jelas sekali, kami bosan kerana kesunyian -,-

Tak cukup lagi ? Haa ambik laa ! Ambik ! Bawa pergi mana-2 ! Erghh macam tettt* jee. Dah seorang , seorang lagi yang pergi. Tak lupa juga, yang seorang tu pun dah pergi ! How dare you ?! Sanggup penno tinggalkan eson ?! Penno taktahu ke yang eson dengan Naz sunyi ? --' Ishh taikambengmasakicap lah ! 

Tahun ni, aku tak boleh nak lepak dekat IOI Mall mahupun Tesco setiap hari ! Macamana nak hilangkan tension -.- ?! Bytheway , hayatilah nasihat ini :

" Kalau ada masalah peribadi , jangan bawa masuk sekolah. Sangkut dekat pagar depan sekolah. Bila bunyi loceng menandakan waktu balik, awak ambil laa masalah peribadi awak tu semula " - Ustzh Habib.

Aku dengar nasihat Ustzh Habib, sebab tu laaaaaaaaaaa balik dari sekolah je aku selalu melencong tanpa izin dengan baju sekolah :P But, tahun ni mana boleh daa :') Tade sape nak teman aku lagi. Ehh sudahlah ! Hilang mood aku tulis pasal semua ni -..- Boboi

Maaf, entri kali ini tergantung.
Anak Sumli HEBAT -


◀ Older Newer ▶