Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Pendaftaran .

Greeting Text


Haaa korang mesti tahu apa yang aku maksudkan tu rite ? ;D Teehee aku dah daftar ! Lagi 33 tahun, aku akan menunaikan haji bersama Alias, abang ganas ku :) Alhamdulillah. Thankyou Paa kerana sentiasa memasukkan wang ke dalam TaHa kami berdua. #Kasi mmuahh kejap ! :*

Wahh aku taksabar nak menunaikan haji ! ^^ InsyaAllah, jika umur aku panjang, aku pasti dapat menunaikannya ! Jyeahhh taksabar taksabar taksabar ~

Balik dari Taha, kami pergi ke bangunan "Kurnia". Okayy, time ni aku memang agak tak waras -,- kena haba sikit terus menyalak seperti tettt*. Haihh aku sendiri pun tak percaya tiba-2 boleh menjerit sekuat macam tu ( Ehemm , sebenarnya aku dah biasa daa jerit bagai depan mereka ) Keringat aku boleh disamakan air di dalam sebaldi <--------- Haa nampak tak ? Aku tipu je tuhh. Agak laa pun peluh aku nak penuhkan satu baldi. Perghh ~ 

Aku pujuk abang supaya buka penghawa dingin. Buka penghawa dingin menyebabkan minyak kereta habis ? SIAPA KATA ?! Ehh biar jelaa minyak kereta yang habis, jangan mood aku yang habis sudah ! Bhahaha nampak sangat aku ni pentingkan diri sendiri kan ? :P Well. Bytheway, bila On penghawa dingin , aku jadi macam ni ;


So, beradab tak aku nih ? -,- Hahaa okay laa , dah malam . Babai :)

Tak sangka, ramai juga pembaca :) Thankyouu,
Anak Sumli HEBAT !


◀ Older Newer ▶