Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Sudah ? Okay sorry ..

Greeting Text




BOOM !


..


.





WELCOME 2012


Tahun baru lagi ? Ohyaa, aku fikir kita kena sambut Awal Muharram jee. Tak sangka pula kita sama dengan negara lain :P Haha tidak mengapa --' lupakan kesewelan aku nih :)

Bytheway, SELAMAT TAHUN BARU kepada Maa Paa, kakak, abang, makcik, pakcik, saudara-mara, sepupu-sepapat, duapupu-duapapat dan pupu-papat yang seterusnya :) Actually, taknak taip panjang sangat :P And, MAUT TAHUN BARU kepada sesiapa yang aku benci x)

Chapter 2012 - Page 2 of 336. Aku jerit sekuat hati ke telinga dia ! ^^,


" HAPPY BIRTHDAY "


                             *Nah, cake buat mu.           
                                           

Seriously, aku cemburu dia dewasa dengan pantas -,- sepantas kereta F1 ! Baru sambut tahun baru, terus sambut birthday dia :) Hahaha semoga panjang umur dan murah rezeki ! ^^, Ika post gambar kita bersama ehh ..






AUCHAK !









*Selepas mengaji selama 15 minit :p

- Enjoy your birthday ma Brother ♥, 


◀ Older Newer ▶