Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Walk ~

Greeting Text


Wooooi :D tadi ken tadi ken tadi ken tadi ken tadi ken tadi ken ! ( 10 tahun kemudian, ANAK SUMLI terlalu over ** ) Tadi aku singgah kampung. Otw tu, Paa beli buah langsat and manggis. Haa tahu tak ! Paa pun belikan RajaBuah untuk itew ♥.♥  Ouchh sukanyaaaaaaaaa ! Ehh aku pun ada anak buah yang BARU ! Fresh punyaa :D Masih kecik , masih putih , and paling penting MASIH TEMBAM ! Bhahaha boleh gigit }:) Jahatnyaaa ~

Dalam kereta, aku suka bermain-main dengan dia. Ehh dia pandai berdrama macam aku ^^, aku pun terperangkap dengan lakonan dia ! Haishh menyirap darah aku time tuh -,- "Siap kau balik nanti !" hati aku berkata waktu itu. Nak tahu kenapa ? Dia buat-2 nangis depan nenek dia -,- sampai aku kena marah . Cheesedale punya budak ! Ketakutan aku time tuh . Atoyaai

Dekat rumah nenek , aku try berbual dengan Masfufa, sepupu aku. Wuuu dulu bukan main senyap lagi dia ! Sekarang dah pandai minat KPOP -,- Haha dah majuuuuuuu ~ 

Balik dari kampung , aku duduk belakang sorang-2 -,- sampai jadi gila . Tengok nihhh :

|
v

                                         #Dengar lagu + nyanyi sampai gilaa ! XD

Then, singgah Tesco beli KayyEefCee ♥ Jeles tak ? :P

LAST SEKALI , kami berdrama bersama ! But, aku lupa nak snap gambar bersama. So, aku snap dia sorang je --' suka laa kau budak ! :P Dasar budak kecik comel :*

Pehal kau tengok muka aku kat atas ?! Tengok laa kamera wahai COMEL ! :P Haha bytheway, best gila bersama diaa ^^ kbai .

Anak Sumli HEBAT ,


◀ Older Newer ▶