Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

(Y)

Greeting Text


Hoooooi nota agama aku tak siap lagi laa. Seronoknya esok ^^, Dah lama tak kena denda, rinduuuuuuu sangaaattttt :*

Aku sakit kepala laa dengan semua ni -,- faham tak ? Bukan sebab kerja sekolah 'HantuAnjingKucing', bukan sebab nota agama mahupun buku tebal Prinsip Akaun. But, aku sakit kepala sebab tak reti nak bahagikan masa dengan semua aktiviti yang ada ! Setiap kali balik dari sekolah, aku akan tidur mati sampai laa hampir maghrib. Percaya tak ? Bhahahaha chill, aku tipu jee :9 ( Ehh betul laa -,- aku ni kuat tidur! )

Esok buat presentation :) Langsung tak buat persiapan. Ohyeahhhh, rock babeh ! :D Berdiri depan plus tutup muka laa nanti kan ? Halaaa, eden dah biasa laa dengan semua tuh. Yang penting, jangan terlalu dik-ge-dik-dik macam dia -,- Siapakah ? Lalalala ~

Huish bila laa budak-2 pandai nak pindah ke MRSM or SBP nih -,- Pindah laa cepat sikit. Aku taksabar nak buat bunyi 'shushushu' dekat korangg :P Bukan apa, orang kata kalau kita lakukan apa saja dengan lebih awal, lebih bagus. So, lebih awal korang pindah, LEBIH BAGUS ! (Y) Muahahaha 

Bytheway, kepala aku dah tak sakit laa ! Wuuu, sekejapnyaa -.- Ganjil bin Pelik bin Hairan bin Ajaib ~ Kepala handsome aku dah tak sakit. So, boleh laa tiduuurrr ! Handsome ? Aku memey handsome pun ! 8) Zzzz . Babai goodnight and sweetdreams . Assalamualaikum,

Bruppppp -,-
Anak Sumli HEBAT !


◀ Older Newer ▶