Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Teringin ~

Greeting Text

Heeeeee, hari ni sepupu aku jadi Raja Sehari. Alaa, sehari jee :9 Keluarga aku dijemput. Heyy ~ ofcourse laa ! WAJIB jemput kay ? Keluarga SUMLI yang paling penting ^^ Bhahaha.

Sejak jadi pengapit kepada Raja Sehari tadi, aku jadi angau sikit :3 Haha SWEET GILA diorang ! Time snap tadi, bukan main lagi cara mereka berdua. Andandand, nak tahu tak ? Mereka berdua menyanyi plus menari bersamaaaa ! OhTidakkkk ! Jelous gilaaaaaaaa -,- HulkComel, bila giliran kita ? XD



Waktu nih, aku dah mula berangan ! Ohmy, miangnyaa .__. 
Aku pakai baju raya tahun lepas. SO WHAT ?! Menyala dari atas hingga ke bawah. Disebabkan perkara tu, ada monyet yang terlepas dari Zoo cakap "Awak, hati-hati tau. Depan tu ada kerbau, nanti dia kejar awak. Tapi jangan risau, saya ada"  Babeng betul monyet tak guna nih -,- Sekali aku sepak tepat kat tempat sasaran, menyesal seumur hidup kau tahu ! Agak laa pun wahai monyet, hari ni bukannya Hari Raya Korban ! Budushhhh ~

Okay, aku penat jadi pengapit. Balik rumah, terus berangan macam-macam. Sukanyaaa itew ♥ ! Mula-mula bercintan-cintun macam ni, 


Kemudian, dapatlah gelaran Mrs and Mr seperti


Hadiah yang kita dapat mesti tinggi macam gunung kan ! ^^


Dah dapat hadiah ? Ohh jum balik ! Buka hadiah kat rumah, naik kereta yang ada tulisan "JUST MARRIED"


Disebabkan zaman kita dah maju, apa lagi ? Bagi tahu laa SATU DUNIA yang kita dah kahwin ! :D



Aww, so sweet kan ? ^^ 
For my future hubby, Ika nak gelaran 'Mrs'. Ika nak baju ala-2 princess macam cerita Barbie tuh. Ika nak permainan The Sims yang ika selalu main jadi kenyataan. Ika nak satu dunia tahu yang kita 'PASANGAN BAHAGIA' !

Atika, stop it kayyy -,- kau kecik lagi ! Burhhhh ~ Nak semua tu ;( Lepas ni, aku nak minta restu MaaPaa jap. Bhahaha, tetiba kena tangan. Free punyaaaa :P

Haha dah mengatai anak Sumli nih :3
Anak Sumli MENGATAL -


◀ Older Newer ▶