Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Do you miss me ? haha LOL.

Greeting Text


Hey peeps ! ^^


Lama saya tak update blog ritee ? Maklum laa, busy sangat dengan ujian bulanan -,- Abang saya kata " Setakat ujian bulanan nih, orang yang tak belajar pun boleh jawab. " Apa pendapat awak ? Okay, saya langsung tak boleh terima kata kata abang saya tuu -.- nak tahu kenapa ?  -------}  Mari sini kita lihat ,




|




















|


























|




























































|


















































|
V






















Apaaa awak kataaaaaaaaa ?! Markah saya semuanya terukkk ?! MEMANG PUN, saya sedar :') Yang paling paling paling paling saya tak boleh terima bahawa gred Bahasa Inggeris [ D ] Bahasa Melayu [ C ] Prinsip Akaun [ E ] andd Sejarah [ D ] Ya Allah, atika kenapa subjek yang senang kau boleh menurun nih ?

Senang ?

Kepala botak licin kau laa ! -.-

Hmmmmm walau apapun, saya tetap bersyukur dengan markah saya .. semuanya LULUS ! And, buat pertama kali saya telah berjaya membuat parents saya bangga. Alhamdulillah :') 

" Bangga ? Ini baru ujian, belum peperiksaan. " kata abang saya {-----  k phaain, dia memang dari dulu tak pernah puas hati dengan keputusan periksa saya -.- jealous laa kud. Hewheww :3


Actually, ni jelaa benda yang saya nak post. Hehe tak tahu nak post apa katakann ~~ 


Sebelum tu, ayah saya pernah berpesan " Kalau bercita-cita biar tinggi sampai langit ketujuh, asalkan ada usaha. Kalau tak dapat mencapai juga. Biarkan ia jatuh atas pokok kelapa, jangan sampai jatuh ke tanah. "


Awak renung renungkan laa and selamat beramal :) Kalau dah berjaya tuh, jangan lupa itew tauu :3 teheeeee.


Kbai semuaaaaaa *lambai tangan tanpa henti*
Adehh lenguh pulaa :p


◀ Older Newer ▶