Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Gilaaaaaaaa !!

Greeting Text


We are young, we run free
Stay up late, we don’t sleep
Got our friends, got the night
We’ll be alright
Get drunk, toast it up, we don’t give a fuck



# Now Playing : Bruno Mars - We'll be Alright.

On our way nak pergi tempat bowling, cepat cepat kejar pondan di hadapan kami. Jangan pandang pondan sebelah mata je tau. Se-pondan pondan dia, jalan bak kereta F1 ! Juara merentas desa pun tak boleh kalahkan dia :p Ehh siapalah tuhh ~

Kami berdua pergi main bowling-bowling-bowling ^.^ Nazirah kata nak practise and buat persiapan. Katanya takut buat malu depan 'mereka' esok. Ehemm untunglah ada orang sayangg, Awww ! Nazirah, thankyou sebab belanja aku :) Okay, paling tak boleh blah-nyaa masa main bowling tu ---> dengan muka serious dan ketat, aku yang target baling bola ke depan, tiba tiba bola tu melambung ke BELAKANG ! *ahh segan nak cakap* Nasibaik tak ramai yang tengok, kalau tak ...... :3 Esok aku nak try main betul betul. Peace babeh ! (Y)

Lepas puas aku kalahkan Nazirah, aku terus ajak dia pergi beli Aiskrim. Kononnya nak raikan kemenangan aku ... puihhh ~

Kami jalan jalan sambil makan Aiskrim. Mulut comot, tudung senget, pipi tembam. Memang baik punyaa *thumbs up* 

Masuk satu kedai. Bermula laa kisah gelak tanpa henti kami berdua :}

Banyak gila glove yang tersusun rapi. Dari atas hingga ke bawah, dari kiri hinggalah kanan. Semuanya penuh dengan glove ! Selamba aku je masukkan tangan dalam glove tu. Glove ? Ehh maaf. Sebenarnya aku masukkan tangan dalam stokin :3 Hahaha tak tahu malu betul !

" Ehh ehh ada spec laa ! Cuba tengok aku, okay tak ? " kata Nazirah yang sempat lagi mencuba salah satu daripada spectacles yang penuh satu rak. Aku tahan gelak. Muka dia lawak gila bila pakai cermin mata, seriously ! Aku pun ada cuba salah satu daripada spectacles tuh :] muka aku memang tetttt ~ 

" Eye-liner ! " jerit aku. Dalam kedai tu, memang kami batak gila. Okay, ada ktorang kacau hidup korang ? Tak kan ? Okay good. Aku buat satu 'DOT' dekat bawah bibir aku meggunakan eye-liner tuh. Wahwahh, manis betul senyuman aku selepas muncul tahi lalat secondhand tu :p

Lari ! Lari ! Aku tak tahan ! Mana tandas nih ?!

 Kami pusing satu bulatan tu punyalah lama. Padahal tandas dekat sebelah kedai tadi jee ! Bbrrrr. Nasibaik tak bocor lagi tangki :p Hahahaha !

Dekat tandas, aku tolong pakaikan eye-liner dekat mata Nazirah. Hasilnya memang 'perghh' ! Hot gilaa ! *gelak guling* Then, aku cuba pakai benda alah tu sendiri. Ergh hasilnya memang menjengkelkan. Annoying ! Cepat cepat aku padam guna air dan tisu. Mama, sakitnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Habis merah mata aku ! Dekat tandas, kami gelak tanpa henti bila sedar bahawa diri kami sudah pun menjadi Emo Girls hahaha xD 

Oh tidak ! Dah lewat ! Lari lagi ! Depan tu ada bas ! Lari jangan tak lari ! 

Negro bagi laluan kepada kami. Jejantas hampir runtuh disebabkan kami. Terlanggar musuh pandang pertama kali. Ini semua sebab kami mengadakan perlumbaan haram bermula dari  IOI hinggalah ke bustop. Akhirnya, ada juga bas yang kami harapkan :)

Bas penuh. Kami yang kepenatan tadi, terpaksa berdiri selama lima minit -,- Okay, ada orang yang tak puas hati bila kami gelak gila gila. Mana taknya, Nazirah sendawa tanpa izin sebelah aku ! Langsung tak cover volume diaa --' Haha lepastu, kami sempat lagi jelir lidah dekat kereta yang lalu sebelah bas. Welk welk ~ orang tu pun layan :>

Masa dekat kekwa, kami masih lagi tak boleh berhenti gelak. Gelak pasal bola bowling aku yang melambung ke belakang. Gelak pasal 'angin' yang bushuk. Gelak pasal pagi tadi. And, kami ada juga gelak pasal aiza :> Hahaha. Harap harap dia tak tersedak dekat Johor sanaaa :p Missyoukechik !

p/s : Jangan ingatkan aku pasal tahi lalat baru kau tuh. Jangan ingatkan bola bowling aku lagi pleasee :p *segan*


◀ Older Newer ▶