Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Berkawan selama 15 minit bersama liquid.

Greeting Text


#Now Playing : Najwa Mahiaddin - Got to go.

" Ikaaaaaaaa ! Tengok nih ! Tengok nih ! " gorilla aku menjerit sambil melompat lompat. Ishh dia nih, nak kena lempang ke hapaaa. Jarak selangkah pun tak sampai, nak jerit bagai pula -,- Dengan muka sombong, aku pun tengok apa yang dia tunjuk dekat tangan dia.

" Fuyohhh nak nak ! Ika nak jugaaa ! Bak jap bak japp ! "

" Ahh kau, ini aku punya ! Suhh suhh *buat tangan menghalau* " 

" Taikambengmasakicap ! Baik tak payah tunjuk ! Grrr " aku terus sambung jawab soalan dekat Formspring. Menaip sekuat hati.

" Hoii rosak laa lappy tuh karang -,- tak dapat aku pinjam nak main game Need For Speed Most Wanted ... haishh nahh, tengok puas puas ! " gorilla rasa bersalah. Tak tahu pula gorilla pun ada rasa bersalah :p

" Nak pegang bolehh ? " hulur tangan sambil buat mata bulat :}

" Kau tahu ke apa benda nih ? " perghh gaya dia menanya macam anggap aku bodoh -,-

" Aku tahu. Ini bukan benda tapi cecair ! MERCURY ! " aku tengking dia dengan penuh semangat. Geram tahu !

" Ehh mana kau tahu ? " kata gorilla sambil tunjuk muka hairan.

" Perghh, hang nak makan penumbuk ceq ke haa ? Aku tahu laaaaa. Aku belajar sains ! " aku jerit sampai gegar rumah ~

" Ohh ingatkan tak tahu ... " sambil pandang tempat lain. Ya Allah, menyirap betul darah aku masa tuh ! Bila aku buat muka bagai nak terkam, dia terus ambil tangan aku and bagi benda tuh.



Akhirnyaa ! Yeash ! *menari sentuh langit sentuh lantai* Ehh ehh mercury ni pun ikut menari juga laaa :D Hahaha best gila dapat benda nih ..

5 minit kemudian ...


10 minit kemudian ....


15 minit kemudian .......................................................... *TAK TAHAN PEGANG BENDA TUH*

" Amannn ! Ambil laa balik benda nihh ! Ika tak nakkk ! " kfinee. Benda tu memang comel tapi tak tahu nak buat apa dengannya -,-

" Hahahahaha padan muka kau ! Tadi nak sangat :p kau simpan laa " 

Aku marah gila sampai mercury tu main golek golek atas katil aku --' Okay, kali ni aku memang tak tahu nak buat macamana. Mercury tu degil gila ! Tahu tak !

Sabar atika. Sabar.

Tak boleh ! Makin lama dia makin degil -,- aaahhhh tak boleh sabar dah. Aku pun sapu dia sampai jatuh entah hilang kemana. Hahaa hilang ? Oh leganyaa. Peaceeeeeeee (Y) 

" Aman, benda tu dah hilang. Dia kata dia nak bebas untuk selamanyaaaa " aku buat muka tak bersalah. Gorilla tak layan apa yang aku cakap -,- Okay, kutuk dia sesaat. Sekarang aku tenang tanpa cecair tak berguna tuh :3

Mercury, terima kasih kerana sanggup berkawan dengan aku selama lima belas minit lamanyaa :} Mehehehee. Goodluck untuk meneruskan kehidupan yang baru entah di mana ~ 




peeass : AKU ? Kenapa bukan SAYA AWAK ? Err .. penggunaan SAYA tu hanyalah percubaan semata mata. Aku tak biasa :) Maaf. 

Anak Sumli HEBAT .


◀ Older Newer ▶