Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Mari ponteng ? Hahaha

Greeting Text


Walawehh, comelnya muka diaaa :3 hewhew

Lalalalala ~ 

Okay, saya suka blog baru nih. Siapa tak suka, tolong angkat punggung cantik tu sikit. Saya nak sepak dia keluar dari sini :p Hahaha gurau gurau. Awak semua, kalau tak cukup rajin membaca, sebaiknya jangan baca post ni. Semuanya tiada kena mengena dengan korang :) Kalau nak baca juga, saya taknak tanggung kalau korang semua muntah hijau nanti ! :p

Okay, disebabkan hari Rabu ni giliran Unit Beruniform, kami bertiga malas nak pergi berkawad di tengah panas -.-

Actually, saya yang menghasut Nazirah and Khairina :3 Saya hasut mereka supaya ponteng kokorikulum ! Panggilan 'Chubby' yang diberikan kepada saya, membuat saya rasa malas gila nak libatkan diri dalam bidang sukan nih semuaaaa ! Setelah lama kemudian, mereka berdua pun termakan dengan hasutan saya :) Muahahahha *evil laugh*

Tiba-tiba Nazirah ajak kami berdua pergi ke IOI Mall. Baki duit saku yang ibu saya berikan tadi pagi, yang tinggal hanyalah satu ringgit sahaja ! So, saya pun berkeras tak mahu pergi ke sana. Dengan duit seringgit, ia hanya cukup untuk beli tiket bas pergi dan balik sahaja -,- tapi disebabkan hati kata nak jalan jalan - kononnya nak release tension .. Hahaha akhirnya, saya pun setuju :p


Dalam bas, ada tiga orang budak lelaki asyik pandang ke arah kami bertiga. " Eh ika, diorang pandang kau laa. " kata Khairina. Saya pun tercari-cari orang yang dia maksudkan .. saya fikir pondan yang duduk sebelah saya :p hahaha rupanya, budak yang saya tak kenal !

Sebenarnya, lelaki lelaki tu pandang Khairina dengan Nazirah bukan saya :3 i'm taken.

Turun bas. Omg, apakah nasib yang menimpa kami bertiga ? Budak lelaki tu semua pun turut ke tempat yang sama ! Kphainn. Kami abaikan siulan mereka dan kami pergi jalan jalan menghirup udara yang agak segar. Segar ? Hmm boleh tahan ~


Sebelum kami berjaya menemui barang yang Nazirah impikan selama ini, kami terus menuju ke Medan Perang ! Jyeahh Pengpengpeng kedebaboommm* Nazirah belanja nasi ayam and Khairina pula belanja air teh ais untuk saya :) Ohh betapa terharunya sayaaaa ! " Aku belanja, tapi kau kena bayar balik tauu .. " Haha kfine, sebenarnya saya berhutang dgn mereka :}

TingTongTingTong* " Alamak, masa zuhur dah nak habis ! Laaaarrriii ! " menuje ke surau.

Baru je baca surah al-Fatihah. Tiba tiba ... brrppp ~

Ya Allah ! Perut siapa yang bunyi kuat sangat tuh ? Hahahahahahahaha kami pun gelak sampai ke tahap yang tak tersangka :p Haihh terpaksa kami solat balik semulaa -,- Akhirnya, jawab kami berjaya tertanggung <---- tanggungjawab.

Semasa ' on our way ', kami terserempak dengan budak lelaki tadi lagi semula. Kali nih, diorang bersama dua orang budak perempuan. "Alaaa, dia dah ada awek laaa !" kata salah seorang daripada kawan saya :) Kami jalan agak jauh sedikit daripada mereka semua. Well, kami bertiga pemalu :3 hewhew

" Eh, nak mintak nombor tepon " kata perempuan yang pakai baju seragam pengawas sekolah. Kami bertiga terkejut. Ehh apa kena dengan betina dua ekor nih -,- saya terus lari ke tepi. " Haa bagi nombor tepon yang pakai baju pengakap ni jelaa " kata seorang lagi.

Rupa-rupanya, dua orang perempuan tu dah form five, tua setahun daripada kami ! Aahhh peduli apaa -,- saya tak suka perempuan jenis cenggitu. And, tiga orang budak lelaki tadi, sebaya dengan kami. So what ? Lalalala ~

Kakak dua ekor tadi minta number kami bertiga. Ehh number saya mahal okay. Apa lagi ? Saya pun buka langkah seribu ! Mehehe. Disebabkan tindakan tak bermoral saya itu tadi, saya pun tersesat. Bagusnyaaaaaa .____.

Awchakkk ! Ehh dah jumpa ! *peluk seperti Spongebob & Patrick*

Nazirah and Khairina mempunyai crush :3 And, aku .... tidak ! Alhamdulillah, saya bersyukur kepada Allah :) Weeeeeee, lega hati. Then, crush si Nazirah ajak balik sama-sama. Nazirah pun dah terketar-ketar badan dia. Sampaikan dekat tandas, baju sendiri pun dah terbasuh ! Bhahahhaha xD

Habis ! Habis basah baju dia ! Dari atas hinggalah ke bawah ! Ini semua nervous cinta punya pasal !


Saya tolong keringkan baju Nazirah dengan menggunakan Hand Dryer dekat toilet :p Bijak betul anak Sumli nih. Tapi .... nervous je lebih. Lastly, mereka berdua tak jadi balik sama. Herm mungkin takde rezeki. Dalam bas, saya dengan Khairina bersepakat nak tumpang simpati. Kami berdua nyanyi lagu lagu cinta, semata mata nak buat Nazirah nangis teresak esak.


Hakikatnya, rancangan kami berdua tidak berjaya -,- Ohh sedihnyaaaaaaa.

Tengok jam* Kfine, kali ni memang kami nervous. Bukan nervous cinta ! Tapi nervous takut dimarah sebab balik lewat ! Kesian pemandu bas... tak berhenti henti kami menyumpah diaa :p haha.

Cerita kami tamat selepas Nazirah salah send mesej " Awak ngantuk dah ke ?" Sepatutnya dia hantar kepada crush dia tapi sayangnya, dia send ke saya ! Hahahaha.

Woohooo, korang ! Rasanya nak muntah tak baca semua nih ? Hihiks. Seronok pula snap gambar dengan diorang :3 Nah !


and last, this is me ! bhahaha ,

|
V




◀ Older Newer ▶