Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Oh Shit.

Greeting Text


Ya Allah, hati aku rasa tak tenang bila fikirkan apa yang bakal berlaku nanti.

Semalam hati aku tak sabar sabar nak pergi Karnival sekolah pada esok hari. Nak pakai baju apa esok, baju sama nak ? Berangan sambil tengok syiling bersama Nazirah dekat bilik aku. Akhirnya, aku dah tunjuk baju yang aku akan pakai esok. Sakai.

Tapi kenapa tiba tiba aku sedih ? Kenapa tiba tiba aku marah ? Semua angkara ChatBox dan Line !

Apa yang akan berlaku sebenarnya ? Sehingga buat hati aku yang gembira menjadi suram ! Mungkin sebab prasangka buruk aku terlampau tinggi terhadap dia. Tapi hati aku rasa bukan sebab itu semua ! Aku dah mula nak jadi Emo macam dulu. Aku taknak. Tolong aku :'/

Aku fikir aku akan gembira bila Nazirah call aku tadi. Ohh tak sangka pula nasib kami sama. Ada problem dengan dia. Nazirah luahkan dekat aku tadi, khusyuk je aku dengar tapi suara dia memang slow gila !

Dia call aku tadi dengan nada gembira. Aku pula yang off dengan nada marah.
Nazirah call aku dengan nada sedih dan Nazirah jugalah yang off dengan nada marah.

Dengan mood yang tak seberapa nih, hati aku terus rasa sebak bila 'Ended Call' tadi  :|  ini laa angkaranya bila buat sesuatu yang anoyying dekat dia. Mesti dia tengah berfikir kenapa tiba tiba aku tergamak off phone semasa dia masih lagi sedang bercakap sebagaimana aku yang tengah berfikir kenapa Nazirah tergamak off phone semasa aku masih sedang bercakap tadi.


Hope esok takde apa apa yang berlaku. Macam apa yang kau post tadi. Thankyou Aiza :') Aku rasa esok tak akan seronok seperti SIHATON dulu. Yang mana ada kau, ayu, medinna dan yang lain..  Hanya aku dengan Nazirah je yang akan rasakan kehilangan esok. 

Aiza, ingat tak Sihaton dulu, kau suruh dia pujuk aku ? Haha manisnya saat itu. Terima kasih Nor Aiza Sahiera binti Saroja :'3

Aku taknak makan hati. Aku akan banyakkan berdoa supaya takde apa yang buat aku sedih esok. Pleaseee, aku taknak jadi Emo lagi. Aku taknak jadi orang lain lagi :'/ 



Aku tak menangis pun. Jangan risau.
Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶