Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Terharu dan menangis ..

Greeting Text

Awaakkk ! Awakkk !! Thankyouuuuuuu :*

Haishh jangan laa pandang belakangg -.- saya cakap dekat awak laaa ! DUSHH dekat perut lembut awak ~

Ehh mana awak tahu nih ? *angkat kening* Mana awak tahu yang saya tunggu hadiah dari awak sejak dulu haa ? Haishh lama saya tunggu tauu. Hahaha jokee :p Terima kasih sangat sangat omey, saya suka gila hadiah ni tahap beruk tahuu !


Dengan hidung yang kembang seperti serombong asap, saya terus buka hadiah yang Beliau bagi tadi :3 Ingatkan nak baca suratnya dahulu tapi ......  Kfinee, saya seorang yang berdisplin. So, terpaksalah ikut arahan yang ditetapkan oleh Beliau seperti diatas :p *Eeee poyo jee minah nihh * Okay, memang terharu gila bila terima hadiah dia. Habis habis ! Terkeluar setitis air mata saya sekarang ni akibat terlalu terharuuuuuuu :')

Nak tengok tak hadiah saya ? Kalau taknak, awak boleh pergi tekan button sebelah kanan atas sekali. Kalau nak, ini diaa. Heheww :>



Guyss, jealous pleasee. Hahaha saya dapat diary baru tahuu ! Siap ada colour dia lagi :> Omg omg omg, saya rasa nak menangis lagi semula lahhh !  tahan air mata , tahannn .. tarik nafas, lepasss ~  

Okay dah, saya tak menangis lagi. Bytheway, saya suka sangat sangat hadiah saya kali ni. Nak tahu kenapa ? Firstly, ofcourse laa rasa special sebab dia salah seorang yang saya sayang dunia akhirat. Second, cover buku tuh dah buat saya rasa seperti kanak kanak ria semula ! Third, hadiah saya colourful :3

Kawaaannn, sebelum saya nak merasmikan diary tersebut, saya nak meminta maaf sebab terguris hati korang tadi T^T Sorry sorry sorry *ON YOUTUBE, dengar lagu Super Junior* Kalau awak tak maafkan saya, nanti awak berdosa masuk api neraka tauuu :p So, dah maafkan ke belum nih ? Haha jk.

"Allah hu Akbar Allah hu Akbar  الله أكبر. الله أكبر. " Ehh azan maghrib dah memangil ! Okay laa, saya nak solat dahulu. Babai kengkawan. Awak, thankyouu, terima kasih, tochee, nandree ! Saya sayang awak ketat ketat macam gam kekal :* Muahh sikit dekat hidung tuh ! Mehehehe ~

ILOVEYOU, THANKYOU !


◀ Older Newer ▶