Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Selamat pagi :)

Greeting Text


Short Entry.

Aku nak minta maaf sebab dah lama tak post blog. Al-maklumlah, busy sangat dengan exam.. sampaikan buku Mrs Rabbit pun aku dah tak conteng :'< Maafkan saya Mrs Rabbit..

Tikaaaaa, kenapa tetiba tulis blog nih ? Said : Suka hati aku laa -,- kau sibuk pehal. Hahahaha *syoksendiri* actually, cuti panjang pun dah tiba kan ? Ceq nak isi blog ni sat sebab ceq tak nak blog ni bersawang macam rumah hantu yang masuk dalam cerita Misteri Nusantara dulu dulu tuhh. Kay, aku merapuuuuuuuu -,-

Cuti nih korang pergi mana ? Aku pergi Johor. Itu keputusan aku sendiri. Aku yang nak pergi sana. Aku nak temukan cinta parents aku. Aku tak sanggup tengok mereka bermanja melalui phone :') Sungguh tak sanggup.

That's all. Aku takda mood musim cuti nih. Aku rindu dia tapi dia tak tahu. Sokay, scandal dia dah muncul. Kau text scandal kau tu puas puas kayy ? Aku tak nak pisahkan korang. Cukuplah aku jumpa kau 10 minit hari tuh. Kchawwwww !




◀ Older Newer ▶