Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Dawai Group NOT Study Group.



Huihh awal gila aku bangun pagi tadi. Errr.... tapi..... apa guna bangun awal kalau terima tiga HON yang merdu dari Acik Ita ? -.- luls. Aku pergi ke sekolah dengan harapan untuk kembali seperti dulu. Ya. Seperti tingkatan satu dan dua. Dimana aku tidak terikat dengan hubungan apa pun kecuali friendship.

Setiap hari Isnin mesti ada perhimpunan. Bila ada perhimpunan mesti cikgu banyak membebel. Hahaha bebelan mereka ada gunanya jugak, ye dok ? Kay. First time aku diperhatikan dengan tajam masa masuk kelas tadi. Erghh tak selesa tahu tak -.- Aku tahu benda tuh dah tersebar. 

Ehh apa tuh ?! Pyramid ?! Tidakkk ! *cepat cepat panggil Nazirah, Ting Li Suan, Choo Wan Xin, Haikal and Aiman. Sepatutnya kumpulan kami yang buat poligon tuhh T_T Aku keluar kelas tanpa Nazirah. Aku tak nak ganggu dia yang sibuk menghafal bahan untuk Ujian PLBS. Tiba-tiba ada tiga orang ikut aku. Hahaha siapa lagi kalau bukan Haikal, Farhan dan Aiman :p Well, kami dikenali sebagai GENG KUAT JALAN !

Mereka semua memang kuat berjalan. Mengalahkan aku ! Tapi tak mengapa, aku akan berlatih untuk menjadi seperti mereka :p Aiman sempat lagi volunteer diri dia nak lawan lumba turun tangga dengan aku. Tahu tak siapa pemenang dia ? Hahahahahaha. Of course laa aku <------------ jangan percaya. Kami seri :)

'Kau nih macam budak kecik laa Aiman' 'Ehh apa pula, aku ikut dia laa. Dia kan first dalam kelas' 'Janganlah ungkit pasal kedudukan dalam kelas woi -.-'  Farhan sempat lagi buat drama Titanic dekat Dataran Ilmu tadi. Habis kantoi ke-keding-an dia yang sebenar. Bhahahahahaha xD

'Petang ni stay tau' 'Buat apa ?' 'Buat poligon tuh laa. Cikgu nak minggu ni kann' 'Haishh yelaaa' 

Waktu math.. Aku dengan tak puas hatinya, terus menuju ke arah cikgu dan memberitahunya bahawa ada sekumpulan itu sudah pun membina poligon pyramid. Kami kena buat poligon apa nih cikgu ?! Tiba-tiba cikgu kerut dahi dekat aku dan mengatakan 'Korang bukan buat prism keh ?' 'Apa benda tuh cikgu ?' Bila cikgu tunjuk gambar poligon prism tadi, cepat-cepat aku lari ke arah Nazirah. Aku tahu, mesti cikgu nak main pukul-pukul manja dengan aku :3 hewhew.

Waktu bm. Ergh tak puas hati betul. Nazirah terlepas daripada seksaan PLBS hari nih :p ahahahaha joke. Orang A, Orang B, Orang C dan Orang D nyanyi lagu Sesal Mendua by Klangit. Lagu itu tiada kaitan dengan aku laaa ! Astaghfirullah, makin aku lari makin kuat mereka nyanyi lagu tuh. Sampaikan Aliah Dini pun turut samaaa :'<


Masaaaaaaaaaa untukkkkkkk STAY !!!!!! Yeah babeh.

Inilah masa untuk bermain-main dengan dawai yang menakutkan >:D Muahahahaha. Sungguh menakutkan tahu ! Lagi-lagi aksi berbahaya Si Kicap. Huhh. Carutan dari mulut aku dah hampir keluar dah waktu tuh -.- Rasa macam nak sepak jeh kaki dia tadi. Haha

Kami membazir masa selama sejam ! Tiada seorang pun yang melakukan kerja dengan serius kecuali Aiman Azimi <----- aku dah tulis nama penuh kau weh. Hahaha okay, nasib baik dia baik hati sebab menderma duit untuk membeli dawai. Perghh melebih pula dia beli -.- Then, dia terpaksa balik awal semata-mata perlawanan futsal yang amat bermakna tuh~~

Disebabkan keangkuhan Haikal yang bajet kuat and teror, habis jari dia luka disebabkan dawai yang kejam tadi. Aku pun apa lagi............. ketawa gila gila dalam hati. Bhahahahahaha padan muka hang ! Dah tahu aku tak suka cara kau potong dawai tuh, lagi mengada buat cenggitu. Balasan ! Muahaha *evil laugh*


Oh lupa. Itulah balasannya kau rosakkan gunting aku T.T Kau tahu tak, itu gunting KETIDAKSAYANGAN aku ! Erghh tanpa gunting tu, tak dapat aku lengkapkan kerja sains yang teramat sangat penuh dengan kertas. Wuuuuuuuuuuuuu. Tak kira apa pun, kau kena ganti gunting comel aku tuh ! Ergh

Selepas kesakitan tangannya tadi, tiba-tiba dia berkata 'Weh, kentut aku tak keluar-keluar lagi nih' Hahahaha aku dengan Nazirah asyik gelak jeh sebab teringat kenangan manis yang lalu. Bhahahaha ! Sumpah lawak ! Sejak Haikal cakap cenggitu, topik utama kami memang fully pasal 'Kentut'

Ya Allah, tak senonoh betul ! Hahaha. Orang yang tak tahan nak kentut itu pula lari ke hadapan meninggalkan kami. Mungkin dia tak tahan ingin melepaskan gas yang dapat mencemarkan udara itu ! XD

Terkejut bila Farhan tak delete gambar aku yang ni :


Hahaha okay terharu bila tengok gambar nih walaupun muka aku tak seberapa nak sopan. Over sangatkan gaya aku tuh ? Hahahaha okay. Sempat lagi aku pandang camera time Farhan sibuk cakap pasal result Peperiksaan Pertengahan Tahun 2012. 

Okay, prism tu macamane eh ? Aku blurr -,- esok kena cari Cikgu Comel lagi. Haihh terpaksalah pasang perisai dekat lengan. Kang cikgu bermanja dengan aku lebih-lebih pula. HAHA -..- 

#Now Playing : Cukup-cukup Sudah by Nirwana Band.

Kay, best buat Dawai Group dengan korang :)
Assalamualaikum


◀ Older Newer ▶