Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

The Mines Wonderland, Balakong.



#Now Playing : Twinkle - SNSD <---- kpop ?! Astaghfirullah. Inilah akibatnya bila rapat dengan Safizah dan Shahirah :p Hahaha

Semalam tiba-tiba boleh pula aku tertidur awal. Kesian dekat orang tuh, kena tinggal dengan aku. Hahahahaha maaf tau tau tau ! Pejam celik pejam celik, ehh dah pukul sepuluh ? Hamboi, lewatnya aku bangun hari nih.......... Itulah aku, seorang yang kuat tidur -.- 

'Cepat bersiap !' 'Haaaaaaaaaa ? Kenapaaaaaaaaaaaa ?!' 'Kita nak pergi Cyberjaya !' 'Yeahhhh !'


Aku upload gambar ini tanpa persetujuan orang dekat sebelah tuh. Muehehe, maaf tau...... Semangat betul aku nak pergi tempat yang penuh dengan kenangan tuh. Hahaha. Dengan harapan, aku nak bergambar dekat sana. Tapi... macam biasa. Bila mengharap, mesti kecewa :')

Kami tak jadi pergi ke Tasik Cyberjaya. Tetapi kami semua pergi ke -----> THE MINES WONDERLAND ! 


Tengok tuh tengok tuh ! Banyak gilaaaaaaaaaaaaaaaa ! Rindu pula nak naik 'bendatuh' Entah apa namanya, bot ke apa entah -.- Lepas pergi ke sini, aku ajak Paa pergi ke tempat nih :


Kemain semangat lagi Paa nak tengok semua ikan-ikan nih. Tahu laa Pemancing yang Hebat :3 hewhew. Ya Allah, aku tengok semua ikan-ikan keli nih dah macam bantal ! Gemuk. Panjang. Besar. Iyakkk~~

Dah penat sangat berjalan ? Haaaa rehat jap ehh. Duduk-duduk. Lepak-lepak. Makan-makan. Minum-minum.





Alamak, gambar sebelah kanan tuh kabur laa. Haish bila ada muka aku jeh mesti kabur -.- Malang betul nasib mereka bila ada aku :p hahaha maaf tahuuu ! Akhir sekali, tengok nih ! Kesian betul tengok Paa. Muka dia kabur -.-


Yelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Lepas ni aku bergambar seorang jeh ;( Ehh nampak tak badan aku tuh ? Hahaha gemuk gila kan ? Eeeee, buruk buruk buruk buruk buruk buruk buruk buruk ! Punggung kebas gila bila duduk lama-lama. Hahaha apa lagi ? Jalan-jalan cari makan ^.^


Tengok tuh. Masih kabur. Erghh. Paling penting, perut aku buncit ! Hahaha. Segan gilaaaaa :"> Tengoklah kami. Hanya bertiga. Tak lengkap. Lagi dua orang pergi mana entah :') Bila nak pergi sini........

Tadi kata nak Jalan-jalan Cari Makan right ? Haaa tengok nih, Buah Berangan Goreng ! MY FAVORITE


Okay, aku pinjam tangan Shahirah jap :3 hewhew. Haaa nampak tak ? Sedap gila tahu ! Rasa macam nak makan dan makan dan makan dan makan lagi. Tapi apakan daya................... semua berebut nak makan benda tuh ;(

Sebelum balik, kami bertiga sempat lagi pergi ke tandas. What ?! Tandas Perempuan ditutup ?! Oh tidak. Kami terpaksa masuk tandas OKU. Cleaner bangla pun terkejut bila tengok kami bertiga ! Bhahahahaha. Mana tidaknya, kami serbu tandas OKU tuh sekali gus ! Tiga-tiga masuk ! Hahahahahahaha xD


Hamboi gediknya gaya aku -,- Wait. Sejak bila rantai tuh menyampuk dekat badan aku ?! Hahaha magik bukan ? Itulah keistimewaan aku....... lalalala~~

Dah sudah. Kami penat. Kami letih. Kami ngantuk. *Buka lagu Cukup-cukup Sudah* Ahh jum balik !

'Ehh adik, dekat mana kita masuk tadi ?' 'Haaa.. err... sini sini'  Paa tanya aku -,- aku pun buat buat tahu jelahh. Muehehehe 'Adik, macam dah salah jalan jeh kita nih' 'Ehh manada laa. Kereta kita dekat sana tuhhhhhh' *sambil tunjuk parking yang jauh nun disanaa..........

'Haishhh kita dah salah jalan laa dik !' 'Bukan dekat sini laaa, memandai jeh adik nih' 'Ehh ye ke ? Adik mana tahuuu -.- Paa yang parking. Bukan adik. Hehehe'  Dengan muka yang tak bersalah, aku pun jalan dibuntuti oleh Paa. Wuuu, sampai hati biarkan aku jalan dekat belakang T_T

Tiga anak tangga yang terakhir. Dua anak tangga yang terakhir. Satu anak tangga yang terakhir... AKHIRNYA ! Kami sudah pun berjaya menemukan kereta Ford Ranger kesayangan :D Apa lagi ? Jum balik laaaaaaaaaaaa ! 

Eh kejap kejap. Last picture yang bermakna. Disebabkan nak ambil gambar ini, kami sanggup berkorban nyawa. Kami ambil gambar dekat laluan kereta ! Hahaha gila betul :p ishishish *geleng kepala*


See ? Gila betul kami berdua. Hahaha. Kay kali nih jum balik. Serious. Tak nak ambil gambar lagi. Dah penuh memory card ceq tahu tak ! By the way, seronok betul hari nih :)


Maaf. Post kali ni banyak sangat gambar :p
Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶