Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

New face.



So, dah nampak bukan ? Wajah baru ! Yeayy !

Memanglah tak cantik mana tapi aku tetap bangga dengan hasil tangan sendiri. Penat sungguh cari tutorials. Sampaikan tidur pukul satu pagi. Kasihan artikel aku yang terjatuh di bawah meja sana. Tak sempat aku nak ambil dan letakkan artikel tersebut di tempatnya semula.

Rainbow ? Colourful ? 

Kenapa sebelum nih warna hitam dan merah sahaja ?

Aku dalam proses untuk mengubah diri. Nak cuba meminati warna warna yang cerah dan sedap mata memandang. Orang kata warna hitam dan merah terlampau gelap sampaikan hati pembaca(s) dan stalker(s) pun jadi gelap gelita :p Kiki joke

Tak salah aku gunakan warna hitam dan merah sebagai tema blog right ? Sokay. Bukan korang yang suruh aku ubah. Tangan aku nih jeh yang menggatal nak edit bagai :)

Promote : Ehh awak awak yang comel dan handsome, jangan lupa singgah ke cbox di sebelah kiri nih yaaa ! ^.^ hewhew. Pandai tak saya bodek ? Weeeeeeeeeeeeee ~

That's all. Masa tidak mengizinkan. Elektrik tidak mengizinkan. Jari tidak mengizinkan. Tidak mengizinkan aku untuk membina karangan sebanyak 300 patah perkataan di sini :p Chill tika, tahu laa result bm kau teruk.


Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶