Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Oh sad.



A: Weh, kau dah break dengan dia ?
B: Manada.
A: Dia sendiri kata kau dah break dengan dia. Aku jumpa dia hari tuh.
B: Ye ke ?!

Cuba bayangkan anda di dalam situasi seperti berikut. Situasi pertama seperti gambar di atas. Situasi kedua seperti dialog di atas. Apa yang anda akan alami ? Tekanan darah menaik ? Sakit jantung ? Mati terkejut ? Pasrah ? Redha ?

Ya Allah. Kasihan sungguh siapa yang sedang alami semua itu tadi. Selepas dia mendengar apa yang someone itu katakan, keadaan ia terus menjadi tidak tentu arah. Jalan laju. Nafas berdengus. Hidung kembang kempis. Mata berair. Menjerit. Memekik.

Aku tidak akan sanggup menggantikan keadaan dia yang telah dikhianati ! Walaupun diberi peluang, aku tidak akan terima ! Aku tak sanggup. Aku tak mampu. Aku tak boleh. Semua itu tidak mungkin aku dapat hadapi dengan hanya bergoyang kaki.

Dia sangat menyayangi pasangnya itu. Ya. Sangat. Teramat. Sayang. Aku tahu itu. Tapi bagaimana dia mampu bertahan untuk memendam kesakitan di dalam hatinya itu ? Dia masih boleh tersenyum sinis. Dia masih mampu menganggu rakannya. Dia masih mampu bergelak ketawa.

Tabahnya dia. Apakah mungkin aku setabah dia apabila diperlakukan seperti itu ? Astaghfirullah............ jangan cakap yang bukan bukan. Nanti buruk padahnya. Aku tak dapat bayangkan !

Bagaimana cara dia bertahan ? Adakah mungkin dia tidak mahu ambil berat akan masalah itu ? Ataupun dia sudah mengetahui semua perkara ini akan terjadi ? Hermmmm. Aku tidak tahu kerana aku bukan dia. 

Kejamnya lelaki ituuuuuuuuuuuuu ! Akan aku cekik lehernya nanti -,- FUH.


Ya Allah, tabahkanlah hatinya. 


Be patient. I know you can do that :')
Assalamualaikum 


◀ Older Newer ▶