Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Oral



Dupdapdupdap *hati berdebar kencang*  'Weh, aku tak hafal last paragraph !' 'Alaa boleh tengok kertas nanti'

Semasa beratur, mulut aku terkumat kamit seperti membaca ayat-ayat mantera -,- Hey, aku bukan bomoh ! Luls.

'Weh, nak pergi mana ?' 'Macam biasa, jalan jalan' ' Aku nak ikut boleh ?' 'Okay'.
'Aku harap cikgu tak datang. So, dapatlah chance untuk kita hafal oral'  Dengan serentak, kami bertiga berkata 'Aminnnnnnnnnnnnn'

Alhamdulillah, selamat tiba di depan bilik guru. Oh tengok ! Doa kita termakbul ! Betapa gembiranya kami sekeluarga. Ya. Keluarga. Keluarga 4 Prinsip Akaun :) Selepas berita ini tersebar, hampir keseluruhan adik beradik kami berdegil tidak mahu menghafal. Ish ish ish *geleng kepala*

'Weh, tak payah masuk kelas laa. Cikgu bukan datang pun' 'Ye tak ye juga. Jum lepak depan koridor ?'

Yeah macam biasa, adik beradik kami memang kuat berjalan. Tak sah kalau tak keluar kelas. Aku juga turut serta. 'Weh, masuk weh !' 'Kenapaaaaaa ?' 'Teacher datang laa!' 'Ye ke ?!'  Semua bergegas masuk. 

Semua orang diam. Cikgu sebutkan nama-nama pelajar yang kena buat oral pada hari ini. Ya Allah, alangkah terkejutnya apabila teacher menyebut nama aku awal sekali. Nasib baik Najla berani, dia orang pertama yang buat presentation. Kemudian giliran aku..................................................

Tangan berpeluh dan menggigil. Muka nervous. Tiada siapa yang pedulikan kemunculan aku di hadapan kecuali Nazirah, Najla, Farhan, Choo Wan Xin, Wan Shafiqah dan Ting Li Suan. Terima kasih awak semua. Oh terharu sangat. Yang lain semua sedang sibuk menghafal ! Ergh

Alhamdulillah. Aku mampu juga menghafal last paragraph. Fiuhhhh. Nasib baik~~ 

Kertas di genggaman aku bagaikan tiada gunanya semasa present-ing tadi. Tetapi amat berguna apabila aku ingin menjawab soalan yang diberi oleh teacher Puan Farani. Dengan tangan menggiggil, aku terus berusaha mencari jawapan akan soalan itu tadi. Tiba tiba............................ *bunyi kertas koyak* 

Yeah. Aku terlalu nervous sampai cenggitu sekali. Dahsyat ! Bila mereka semua terdengar bunyi robekkan kertas itu, barulah mereka memandang tepat ke arah aku. Finally, aku dapat juga rasa dihargai. Hahaha terima kasih kertas :p

Aku nervous. Asyik digelakkan jeh ! Malu tahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

By the way, result exam telah pun diterima. Alhamdulillah tiada yang gagal :') Banyak markah yang menaik dan menurun secara selang seli -,- Sokay.


Penatlah lari dekat kekwa tadi :|
Assalamualaikumm.


◀ Older Newer ▶