Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Pengganti Cikgu Harimau.

Waktu sebelum rehat aku sangat sibuk. Kejap cari pemain-pemain bola baling, kejap cari cikgu, kejap sibuk nak berjalan. Semata-mata hendak mencari pemain bola baling bagi wakil rumah Hijau, aku sanggup ponteng satu masa. Ishishish. Terpaksa pergi kelas ke kelas.

Hancurnya hati-ku bila pergi ke kelas keempat, iaitu kelas 3 Dahlia. Aku sakit hati. Aku malu. Baru pertama kali aku kena cenggini. Biasa kalau cikgu yang sedang sibuk mengajar, mesti dia cakap 'Tunggu kejap' atau 'Haa cepat sikit.' Ini tidak ! Aku bagaikan patung di depan kelas tersebut !

Sementara tunggu cikgu yang tengah SIBUK, aku pun main ketuk ketuk pintu. Tiba-tiba cikgu marah aku depan budak junior yang lain. Ya Allah..................... geramnya waktu tuh. Teringat pula kenangan Cikgu Harimau marah aku tahun lepas. Tapi tak mengapa, aku tak sedih pun -.- Aku tahu perangai cikgu tuh. Lagipun, hati aku rasa kosong jeh masa tuh. Macam takda apapa berlaku. Hahaha

'Kamu nampak tak saya tengah sibuk mengajar ?' 'Saya dah cukup bersyukur dapat mengajar dua masa tahu tak !' 'So, apa awak nak sekarang ?' 'Nak semua budak perempuan rumah hijau keluar sekejap' 'Itu jeh ?' 'Yeee, itu jeh' 'Kalau itu jeh, awak tak boleh ke pergi ke kelas lain dulu ?' 'Boleh' 'Haa pergilah kelas yang lain tuh dulu !' 

Herm nasib nasib. Memalukan sungguh ! Dia fikir aku tak penat ke tunggu depan kelas tuh ? Dia fikir aku sengaja nak menganggu dia ? Puihh ! Ini baru pertama kali aku kutuk kau. Jangan sampai berkali-kali pula ya ? Okay good.

Memang berdosa. Memang. Aku tahu. Tapi aku pun ada perasaan ! Ergh. Tak mengapa. Dia tak pernah mengajar aku. Dia tak pernah berjasa dekat aku. So, dia bagaikan orang asing bagi diri-ku :) 

Semoga sikap kau akan berubah wahai pegganti Cikgu Harimau. Kchawww 



Seronok betul lawan cakap dia tadi. Haha
Assalamualaikum


◀ Older Newer ▶