Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Saloon.



Cuba teka, mana satu rambut aku ? :p

Best gila. Dia urut kepala aku tadi. <----------- BOHONG. Aku pergi sana sebab nak jumpa kakak jeh :3 Dah insaf nak rebonding ni semua -.- Ustazah kata TAK BOLEH.

Kelam kabut gila kud tadi. Tengah syok syok mandi dengan K-Jaa, tiba tiba ada orang yang ketuk pintu. *Toktoktok*  'Siapaaaaaaaaaa ?' 'Kakak..... cepat sikit' Aku pun buka pintu. 'Haa kenapa ?' 'Kakak tak tahan nih...... cepat sikit' 'Alaaa masuk jelah sekali. Kita mandi sama sama. Hahahahahaha' *cepat cepat tutup pintu bilik air* Dah ajak tapi buat cenggitu. Hahaha, Jahat tak ? :3


On the way. Ada orang tu texting sambil senyum mcm kambing :p Untunglah ada orang sayang..


Yang ini pula tengah tunggu kakak :) Oh My Allah ! Kenapa dengan mata Maaa ? ;O

Pehal muka aku macam budak baik ? --' Eeeeee menyampah jeh. Aku ni degil. Aku ni jahat. Mana sesuai buat muka cenggitu. HAHA :'D 

Rindu gila dengan kakak. Lama tak jumpa. Dan, aku rindu tengok keluarga aku berkumpul cenggini :


Nampak ? Keluarga aku penuh dengan perempuan. Hahaha kedekut anak lelaki betul :p Alhamdulillah, dapat juga tengok mereka bersamaaaaaa :'D 


Untuk kau ,





Ergh. Takde motif
Assalamualaikum


◀ Older Newer ▶