Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Tadaaaa ~

Greeting Text

#np : Awcak awchak, sayang mama sayang mama. Muah muah mmmmm ~~

Haha. Aku tak pergi Johor lagi. Esok baru gerak :)

Yeahh cuti seminggu dah lepas-dah lari-dah berambus-dah mati. LOL. Pak cik aku kahwin tadi ! Pak Cik Syafiq. Kahwin time pertengahan cuti pada cuti pertengahan tahun pula tuh {--------- faham ? okay good. Itu pak cik muda aku. Tapi ada yang lebih muda -,- yeah, muda dua tahun daripada aku.

Aku. Berasa. Teramat. Sangat. Bosan. Dekat. Sana ! Sungguh. Bosan !

Baru sampai. See ? Nampak sangat kebosanan aku !

Abang Gedik aku boleh pula tidur time aku bosan. Darah aku dah menyirap dah time tuh. Bbrr~~ 

Maa pula tolong potong daging tu semua. Yang tinggal hanyalah aku dan phone. Duduk lama lama dengan phone memang gila. Asyik mengharap jeh. Asyik bergambar jeh. Asyik dengar lagu jeh. Asyik tengok gambar yang comel jeh. K perasan :p Last sekali, campak phone masuk dalam beg. Habis cerita --' 

Bila abang bangun, aku terus ajak dia bergambar ! Hahaha. Ehh wait. Ajak bergambar ? Hell no. Maksud aku, aku suruh dia ambil gambar aku :3 hewhew. And kami bergilir-gilir untuk mem-pose-ing-kan diri. Tengok !


Yeah ! Go abang ! Go abang ! Go ! Go ! Jadilah gedik seperti diriku ini ! Go ! Abang go ! Haha. Dah kata, kami memang bosan dekat saya. Kami ? Tadi aku kata 'kami' ? Mengarut jeh.... tika tika.. Ce tengok muka aku betul betul, ada jerawatkan ? Ergh menyampah tahap maksimum ! Dah buruk, makin buruk dah aku tengok. Comel tak aku sepetkan mata ? Hahahahahahahahahahahahahahaha !

Dengan semangat, aku ajak abang aku cari tempat lain. Tempat yang lebih selesa. Tempat yang tiada mak cik mak cik tua kerepot yang menjeling dekat kami. Tempat yang ada aliran elektrik untuk memudahkan kami menggunakan lappy masing masing. Akhirnya, jumpa surau usang ! Yeah. Dengan selamba, kami pun guna elektrik dekat situ. Sampai kena sound dengan orang kampung dekat sana -.- Shit. Lepas kena marah, mula laa kami berdua berdiam. Abang buka lagu skrillex. Aku menari nari sambil tengok pergerakan sendiri dekat cermin. Makin lama, kami berdua menari tak berhenti sampailah terkejut. Terkejut bila Maa keluar dari rumah dekat sebelah surau usang tadi. 

Kami tumpang untuk menginap. Dekat rumah atuk saya. Atuk ? Yes. Atuk. Dia adik kepada nenek saya. So, aku panggil dia atuk :) Maa, abang and aku dapat satu bilik. Bilik anak kepada atuk. Anak kepada atuk ? Okay aku panggil dia pak cik, walaupun dia muda. Kisah ape aku -.-

Dapat jeh bilik tuh, aku terus solat maghrib and tidur. Tidur tika, tidur.............. tidur lama lama. Jangan bangun. Tidur jeh. Sampailah esoknya, tetiba Paa ketuk pintu and jerit "Bangun ! Bangun ! Mandi !" Dengan kepala yang disarungi anak tudung, aku terus ambil tuala Maa. Well, malas sangat nak bawa tuala sendiri. So, pinjam jelah Maa punyaa :p Kiki.

Semua sibuk. Semua hilang. Semua layan orang lain. Tinggal aku seorang dekat satu meja bulat bersama phone. Macam biasa, bila melekat phone mesti aku sentiasa mengharap dan bergambar. Lepas bergambar terus delete. Hahaha. Bila aku bosan, aku pergi dekat Maa and ambil gambar beliau bersama my nenek.


Aww so sweet mereka berdua nih. Rapat sungguh ! Tapi tidak serapat aku dengan Maa. Dekat meja tuh, aku suruh Maa suapkan aku. Aku lapar. Kenapa tak ambil makanan sendiri ? Haha aku malas ah nak bangun. Punggung berat sangat :p Semasa majlis perkahwinan tadi, aku tengok Maa. Memang cantik. Memang ayu. Memang sopan. Bertuah sungguh Paa dapat Maa :3 

Akhir majlis, aku jumpa seorang kakak nih. Wow. Oh tak sangka ! Kakak itulah jiran aku dulu. Aku selalu pergi rumah dia. Aku selalu mengadu dekat dia bila ada orang kacau aku. Aku selalu makan kuih dekat sana. Kakak, imissyousomuch :') Dah lama tak jumpa.

Alhamdulillah, dekat majlis nih aku dapat jumpa kakak tuh. Nih tuh. Nih tuh. Nih tuh. And last, ada yang memandang aku sambil menyanyi. Oh gila.

Berita baik pada musim cuti ini, aku makin gemuk. Gedempol. Buntal. Montel. Tembam. Huduh. Yeah. Rock babeh ! Tak sabar nak datang sekolah. Nak gegarkan sekolah :p Hahaha k tak lawak. Babai :)


Aku segan nak cakap........ 









Memissyousomuch. Take care.


◀ Older Newer ▶