Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Tak berdaya.


Dua minggu lebih aku dilatih supaya dapat mengabaikan seseorang. Dia yang melatih aku untuk melakukan semua ini. Kini, baru aku tahu niatnya yang sebenar... 


Mengharap bantahan. Mengharap pertanyaan. Mengharap semua perkara yang dapat membatalkan kata-kata aku itu. Tetapi perkataan mengharap itu selalu membuat aku kecewa. Bila aku menggali tanah, tiada lagi cacing kelihatan. Bila aku memancing, tiada lagi ikan yang muncul. Bila aku bermain layang-layang, tiada lagi angin yang datang.

Aku sudah pun mencuba sedaya upaya untuk mengingati kau yang sering membuat aku ketawa. Tetapi tidak boleh. Aku masih tidak dapat melupakan dia. Setiap buku pasti ada nama dia. Setiap tempat pasti ada kenangan bersama dia. Bagaimana bisa aku melupakan dia ?

- Lelaki akan melupakan kenangan lama dengan mendapatkan yang baru.

Kelainan dalam diri aku sudah pun mula kelihatan. Aku tak dapat fokus. Apa yang cikgu ajarkan semuanya masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Herm apa pun tak boleh........... Nevermind, I will never forget you :')

Okay, ini keputusan Peperiksaan Pertengahan Tahun 2012 yang telah aku perolehi. Sungguh pfft. Alhamdulillah.



Dah tengok ? *tutup muka masuk bilik*
Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶