Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

TikTok.



Yeash ! Aku berjaya hadapi sisa baki cuti pertengahan tahun ini. Dan esok, tibalah masa untuk kembali ke sekolah -.-

Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. Bangun pagi, pergi mandi tengok tv dan pergi driving. 

Itu rutin seharian aku dekat sana, Johor. Aku tak biasa dekat sana. So, asyik tidur awal dan bangun awal. Pergh gila bosan. Kalau dekat sini, aku boleh tidur bila bila yang aku suka. Bila dah bangun awal, tak tahu nak buat apa terus tengok tv. Aku layan cerita Naruto. Hermm not bad. Aku asyik tergelak jeh tengok kartun nih.

Tengah hari pula, paa datang and bawa aku ke tempat kerja dia. Belajar drive. First, start engine. Second, tekan clutch and tukar gear. Third, buka brek. Then, part yang paling aku tak suka bila proses menukar. Buka cluth and tekan minyak. Benda tuh kena buat pelan pelan ! Ergh. Sekali aku buat kuat kuat, terus kereta tuh jalan macam pfft -.- Macam naik permainan yang kena masukkan duit 50 sen tuh jeh.



6 Jun 2012 - Kali pertama aku drive dekat jalan raya. Oh My Allah, rasa macam nak mati time tuh jeh. Berdebar debar aku drive dekat sana. Guna gear empat pula tuh ! Itu yang aku sukaa. Hahaha bawa laju laju. Geli hati :p Yeayy. Syok sangat tekan minyak, tetiba paa marah. Haihh

Part paling aku suka bila drive, paa turun and suruh aku pandu sorang sorang. Paa suruh aku pusing pusing dekat sana. Aku pun apa lagi, terus buka radio kuat kuat and pandu laju laju ! Yeah babeh ! Seronok gila tahuuu ! Aku siap boleh buat drift lagi :3 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ~

" Wa belajar memandu guna kereta Ford Ranger laa bro ! Bukan kereta kancil macam luu ! " Bhahahaha.

Semalam kali terakhir aku drive guna kereta tuh. Aku dah reti belajar reverse sikit sikit. Bila paa suruh aku drive sorang sorang, aku bawa laju laju. Ya Allah, teringat pula time aku nak pandu sampai rasa macam nak terbalik kereta tuh -.- Ishishish. And semalam aku snap banyak gambar ! ^.^


Mulut aku annoying gila, sebab tu ada tulang ikan dekat mulut aku :p Sebagai pelindung. PINK ? Oh My Allah ! Sejak bila nih tikaaaaaaaa ? Well, dari kecik aku tak suka pink -.- Sokay, bukan over sangat pun guna baju tuh. Aku pakai pun sebab dah takda baju lain nak dipakai time tuh :3 muehehe.

Sebelum balik ke Puchong, aku sempat lagi ambil benda nih ,


'Eh eh comelnya. Untuk apa nih paaaa ?'  'Letak air biasa, minum. Cubalah...'

Sekali aku try, pergh ! Bapak pahit ! Pahit. Pahit. Pahit. Air mineral yang aku tuang, tiba tiba jadi pahit gila. Then, baru aku tahu yang tu Cawan Tongkat Ali. Bila paa dah bagi tahu pasal Cawan Tongkat Ali tuh, aku pun pasang lagu 'Ooooooooooooo' memanjang manjang. Hahaha.

Otw balik rumah, K-Jaa asyik diam jeh dalam kereta. Hahaha comel jeh dia bila pandang mata aku ^.^ Oh rasanya aku mula jatuh hati padanya ! Hahaha freaksssss.


That's all. Aku tahu holiday korang lebih menarik lebih best :)  
K daa. Assalamualaikum !


◀ Older Newer ▶