Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Untuk selamanya. Selama-lamanyaaa..



Selepas aku post entri yang sebelum nih, kenapa tetiba pageviews aku semakin bertambah ? Herm sokay. Aku harap pengunjung yang datang semuanya berniat baik. Bukannya berniat untuk mengadakan gosip atau kutuk mengutuk.

Mungkin orang sama yang selalu berkunjung ke sini kerana ia ingin memastikan kebenaran mengenai aku. Ya mungkin. By the way, aku dah janji akan active facebook bila dah tenang rite ? Nah !


Selepas actived, terus [wall to wall]-ing dengan awek iteww :3 hewhew. Tengok tuh, relationship kami sentiasa berkekalan. Sejak 7 January 2009 lagi. Korang adaaa ? Haaa lebih baik kita bercinta dengan kawan sendiri daripada mereka yang kita tidak kenal sepenuhnya. Kawan pula orang yang sentiasa memahami kita :)

Ehh silap. Dia bukan kawan aku ! Semestinya bukan ! Mokelty bukan kawan aku !

Tak mungkin aku akan menganggap mereka semua sebagai kawan aku. Mereka terlampau baik terhadap aku. Mereka semua selalu menemani aku. Meraka patut digelar sebagai SAHABAT ! Jyeah. 




Ohya. Nampak gambar itu ? Haaa sekarang korang semua dah boleh comment :) So, kalau rajin buat laa yaaa :3 muehehe. That's all.


Terima kasih untuk segalanya SAHABAT ^.^
Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶