Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Family Day ?


Ouch sakit ! Siapa pula yang cubit aku nih.................................. "Bangun ! Bangun ! Kata nak jalan jalan dekat Taman Tasik Titiwangsa. Bangun !" Nasib baik gegendang telinga aku tebal. Kalau tak, dah lama pecah time tuh -.-

OH MY ALLAH ! Semalam aku lupa nak tekan button 'Shut Down' dekat lappy abang aku. Bangun-bangun jeh jenguk lappy dia. Eh dah off ? Bila pula aku off ? .____. Mandi mandi mandi. Bersiap-siap. Dan, tekan button ON dekat lappy ceq pulaa :3 hewhew.

'Ikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kau nih sempat lagi online kan ? Cepatlah keluar !' Haa tengok tuh tengok tuh, orang jealous sudah pun mula menunjukkan belangnya -oo-


Astaghfirullah.... panjangnya muncung aku tuh. Huduh bukan ? Hahaha kthanks. Btw, jangan tengok tanda kecil yang comel berwarna pink dekat pipi aku tuh ! 


Awww suka gila gambar nih. Bukan sebab muka aku. Bukan sebab gaya aku. Dan, bukan sebab cermin mata aku. Lewls. Tetapi........ wajah bunda. Wajah beliau sungguh ayu. Sungguh cantik. Sungguh menawan. Sungguh comel macam orang yang bergambar tutup mulut tuh. Lalalala~


Kan aku dah cakap. Beliau memang permaisuri yang sempurna bagi aku ! Kalau tengok betul-betul, sepertinya beliau lebih layak digelar 'kakak' dan bukannya 'Maa'. Jyeahh sopan rite cara beliau duduk ? 

'Ika ika, ambil laa gambar aku pulaaa' <------------------ ah sudah ! Menggedik ouh ! Nasib baik dalam hati aku nih masih tersemat sifat nilai-nilai murni :p One......... two.......... three............. !


Fikir handsome lettew ? Boo yaa -.-

Punggung kami kebas gara-gara duduk lama sangat dalam kereta, akhirnya sampai juga ke destinasi kami. Ouh ouh destinasi kuuuu. Ouh ouhh. Taman Tasik Titiwangsa, here I comeeeeeee ! Psst. Depan tuh ada parking...

Yeah babeh. Semangat gila nak pergi Hari Keluargaaa ^.^ Lagi-lagi nak jumpa anak sedara. Omg omg, tak sabar nih !

Eh, mana Safizah dengan Shahirah ? Eh, mana Hari Keluarga ? Eh, mana itu ? Eh, mana ini ? Oh tidak........................... ! Ini bukan Hari Keluargaaaaaa ! Anak sedara aku entah hilang ke mana :'<  Benci benci benci. Ergh tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Seriously, benci ! Sumpah benci ! Benci benci ! Urgh. Asyik kena kepung jeh dekat sana ! Hidung aku pula kembang kempis lalu dekat sebelah mereka. Bau busuk. Bau hapak. Ergh macam macam ada laaa ! Habis pening kepala aku berdiri lama-lama dekat sana. Lebih baik aku pergi duduk dekat tempat sunyi dan aman sentosa sambil main tanah................



Oh My Allah. Buruk sungguh karya seni aku tuh :p hahaha. Selepas habis konsert Wali Band, aku segera pujuk Maa supaya meninggalkan tempat yang tak seberapa nak menyeronokkan tuh -.- Dalam kereta, aku tidur. Berdengkur. Mengigau. Almaklum-lah, kepenatan......

#KanBestKalau kita tak pergi konsert tadi ? -.- Buang masa jeh ! Kesimpulannya sekarang, ini bukanlah HARI KELUARGA ! Kbai

Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶