Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Hate "Love" for a while.



Aku tak sepatutnya melakukan semua ini. "Adik masih kecil. Jangan bercinta tau" "Belajar rajin-rajin. Jangan bercinta" "Jangan bercinta lagi. Nanti pelajaran terganggu" Aku sepatutnya mendengar semua nasihat keluarga aku itu.

Pening. Tak tahu macamana boleh jadi macam nih. Tak sangka pula dia buat semua ini :') Oh thank you sangat weh. Aku tak sangka! I HATE YOU SO FUCKING MUCH. Aku mencarut. See, nampak tak betapa bencinya aku dekat kau? Ya ya. Aku tahu bulan Ramadhan kena bersabar and tak boleh mencarut bagai kan? Tapi kesabaran aku juga ada tahapnya woi bangshet!




Jangan mengharap lagi.





Takda guna lagi aku fikirkan pasal kau lagi. Stalk kau everyday. Sia-sia aku mengharap. Apa yang aku lakukan, semuanya seperti mencurah air ke daun keladi. Melakukan perkara yang sia-sia dan tidak berfaedah. Semua ini hanya mampu menghancurkan! Urgh


*Gambar diatas ditujukan kepada orang tertentu sahaja*

Mohon maaf kepada lelaki(s) yang tidak bersalah. *Susun sepuluh jari*

Banyak gila kenangan yang kau lemparkan dekat aku. Terima kasih. Mula-mula, aku fikir tak nak benci kau and aku akan berkawan dengan kau lagi suatu hari nanti. Sekalinya...................................... kau sendiri yang menghancurkan segalanya! Aku akan buang segalanya :') 


Bodohnya. Bodohnya kau ni tikaa! Macamana boleh terperangkap dengan semua ini?! *tampar diri sendiri* Well, aku tak sedar lagi nih. Boleh derma sedikit tamparan lagi tak? 

KAU, ya kau! Terima kasih sebab bagi tahu dekat dia segalanya kay? YA SEGALANYA! Terharu sangat bila kau terlampau jujur sampai macam tu sekali. Thankyou sangatlah kan *tangan didada, mata ke atas* Kau dengan dia dah memang sepakatkan? Bersubahat kata kooo!

Korang buatlah apa yang korang suka. Aku dah tahu semuanya ^^v 





Silence is better than bullshit.





Tiada guna menyesal sekarang. Aku kena sabar. Aku kena tabah. Memang. Tapi bagaimana? Alhamdulillah, aku dapat ujian daripada-Nya. Ujian yang agak sulit bagi aku :'D


I really really really hate couple-ing and love-ing for this time. I need time to chill.

Kecewa dengan sikap mereka bertiga. Akan ku berikan gelaran 'Bujang Lapok' kepada kalian bertiga. Suka tak? Hahaha yeah, hate you guys :')

Astaghfirullah.. bawa mengucapp............................


Not in mood.
Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶