Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Kejohanan Sukan Tahunan 2012.


Mengecewakan. Sungguh mengecewakan. Tahun lepas kami digelar JUARA. Macamane rumah sukan Hijau tahun ini boleh mendapat tempat terakhir ?! Urgh! *menjerit**tumbuk dinding*

It's okay. Mungkin atlet-atlet rumah sukan kami sengaja memberi peluang kepada rumah Syahbandar, Laksamana, dan Bendahara. Well, agak pemurah juga hati kami semua kan kan ? ^.^  Sah di sana memang ada BANDAR! Eh eh, laksa aku mana ? Keadaan keluarga Ben 10 sekarang sungguh huru hara.

Sungguh teramat sangat mengejutkan apabila ada seorang lelaki yang menutupi mukanya menggunakan handkerchief berjalan disebelah-ku sambil berkata 'Assalamualaikum'. Habis! Terbantut pula cerita gempak yang aku ajukan kepada Nazirah tadi. Ini semua gara-gara lelaki itu. Ehh kejap. Suara itu? Macam kenal jeh.............................. Oh My Allah! Kau keh ?! *DUSH* *Tumbuk dia* *Terajang dia* *Tikam dia* Haaaa baru puas hati aku. Huh. Terkejut beruk aku tahu! Kata tak nak datang! Pepon, thanks~

Acara pertama yang dilangsungkan, perbarisan rumah sukan serta kawad kaki badan unit beruniform. Kemudian, ada sedikit persembahan daripada kumpulan Zapin Robik yang disertai oleh murid-murid sesi petang. 


- Perbarisan Rumah Hijau, Kawad Kaki Kadet Polis -

Agak banggalah juga bila Pasukan Kawad Kaki Kadet Polis menjadi Juara pada tahun ini :) Seterusnya.......................... Acara Lumba Lari 800m. Aku jadi photographer. Yeay! Seronoknya. *menari tunjuk langit tunjuk tanah laju laju* 


- Lumba Lari 800m Perempuan & Lelaki Terbuka -

Alhamdulillah. Doa aku semalam termakbul. Nazirah berjaya! Dia berjaya mengalahkan peserta lain dalam acara diatas. Go Nazirah Go! <------------- Copypaste dialog tersebut daripada siaran hiburan kanak-kanak ( Nick di 9 ) : 'Go Diego Go' yang disiarkan pada jam 3 petang tadi. #IklanSementara kata kooo!

= Maaf, aku terpaksa ambil gambar yang nih.


 -Dubby Chubby and Geng Mata Sepet -

- Pasangan Couple yang Comel -

 - Pasukan Pemenang Acara Merejam Lembing -




'Ada orang tuh sempat lagi posing masa nak ambil hadiah tadi. Hahahaa' 'Ehh biarlah, jealous ke? Hahaha' 'Fuyohh menang.. tahniah' 'Hehehe thanks' ....... See, ramai yang tak percaya aku boleh menang :p Alhamdulillah. Walaupun itu kali pertama aku menyertai Acara Merejam Lembing, dapat juga aku menerima pingat pertama dalam seumur hidup. Yeah rock babeh!

Ya. Aku tak pernah dapat pingat sebelum nih -.-

  

Bila tengok gambar pertama dekat atas nih, aku rasa kekurangan. Ya. Kekurangan! Sepatutnya kami bertiga! Mana diaaaaaaaaaaaaaaaaa ? Oh Si Kecil-ku :'<  Kau suruh Khairina ganti tempat kau untuk teman aku dengan Naz dekat sekolah kan ? No. Khairina tetap Khairina. Aiza tetap Aiza. Tiada siapa yang boleh ganti sesiapa di dunia ini!

Bila tengok gambar kedua dekat atas nih, sepertinya diri aku kelihatan gedik -,- Dan dia, err........................................ *krik krik* *bunyi cengkerik*

Gambar ketiga pula, kami bergambar sebelum penyampaian hadiah bermula. Penyampaian hadiah dan pengumuman. Oh teringat pula pengumuman yang menentukan gelaran JUARA bagi tahun 2012 tadi. Sungguh mengecewakan. Dan ada dua orang daripada kami berempat berbangga. Herm yelah. Bangga rumah Merah dapat gelaran Juara tuh kan ? *tarik muncung panjang panjang*

- Ehemm, bangga lettew ? -.-


Tengoklah tahun hadapan. InsyaAllah Temenggung akan meraihkan kejuaraannya kembali! Yeah. Akan ku buktikan! 

p/s : Aiza, aku rindu kau jugaaa :') 


Assalamualaikumm.


◀ Older Newer ▶