Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Kenduri.



Atoto comelnya kami nihh :3 hewhew. Perasan ? HEY ! MANADA ! Dah memang betul kami berdua comel. Nak buat macamane :p Sweet bukan ? Jyeah kami adik beradik yang paling rapat dan manja ^.^

Bunda said "Siapa jeh nak puji diri kita selain diri sendiri"  Haaaa bila difikir-fikirkan balik, ada benarnya juga apa yang bunda aku katakan itu. Hermm tapi mungkinkah bunda sengaja memerli aku ? -.- ishh tikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, taq baiq piqir negatip !

#NowPlaying : Where Have You Been by Rihana <------ jum layan lagu nih sama sama ? *menari lompat lompat macam kangaroooooooooo*

__________________________________________________
Dalam seumur hidup aku, ini kali pertama aku memakai baju yang warnanya sama dengan tema majlis perkahwinan tadi ! Fulamakkkk memang rasa teruja gila lahhh !! *buat muka excited* 
'Hey baju awak sama dengan tema hari nih laa' tiba-tiba saudara aku tegur. Terkejut beruk aku bila dia cakap cenggitu. Bila aku toleh ke kiri dan toleh ke kanan. YA ! MEMANG BETUL ! Sama. Serupa. Sebijik. Sejibik. Oh gembiranya masa tuh ! *buat muka excited sekali lagi*
'Ika, kau buat baju kurung nih guna kain khemah tu ke ? Hahahahahahahaha' <--------- Kwajak gilaa ! Ergh sakit hati tahu tak ! Dia jealous dia jealous dia jealoussssssssssssssss................................
'Ika ! Warna baju aku sama dengan pelayan tuh laaaa !'  Aku yang sedang leka membasahi tekak dengan air tadi, hampir-hampir tersedak tahu tak ! Cepat-cepat aku pandang ke sekeliling. Wahhh. Ramainya kembar abang aku :O  Bhahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahhaha XD Sumpah lawak ! Itulah balasannya bila mengata aku :}  *gelak guling guling *
Aku masih mampu ketawa bila teringatkan kejadian tadi. Haihh kesian abang aku. Wait. Kesian ? Hmmm yelah yelah...... kesian ah jugaaa.................... puih puih !
Penat sangat keh pergi kenduri tadi ? Kenapa mereka terus terlantang atas katil selepas balik dari kenduri tadi ? Hmmmmmmmm :/
Oh oh. Lupaaa. Bunda memang suka tidur petang. Kalau abang tuh, haishh mengada jeh dia tuh nak ikut ikut bundaa -..- *buat muka tak puas hati* Dengan kesempatan ini, aku pun apa lagi..... menuju ke arah peti ais dan cepat cepat ambil aiskrim ! Muahahahahaaa >:D
Nestle Crunch or Nestle La Cremeria ? *Ulat bulu panjat lidi, siapa dulu dia yang mati* Jari aku tunjuk ke arah bekas ice cream Nestle La Cremeriaaaaaa ! ^.^ Mati ? Ya. Mati ditelan gergasi yang bernama Nuratika. Hahaha
Brppp. Alhamdulillah. Brpppp. Alhamdulillah. Brpppppppppp prottttt. Alhamdulillah. Opss, maaf ya maaf ya. Saya tak sengajaaa. Hihi *blushing* Sila tutup hidung sekarangg.
Dengan cuaca yang memeluhkan diriku, oh nikmat gila makan aiskrim itu tadi ! Habis licin bekas aiskrim tadi dibuatnya. Confirm bunda dengan abang marah bila bangun nanti. *letak bekas kosong tuh balik ke dalam peti ais* Muehehehe :>
8 months 1 week. Okay, thanks :) Ehh kita berdua sama level gila kan ? Hahaha. Jangan lupa hutang kau nanti tau. Aku nak Oreo McFlurry :p Kbai.
Weeeeeeeeeeeeeee, nanti dapat aiskrim lagi ! *lompat lagi lompat lagi* 
 Assalamualaikum


◀ Older Newer ▶