Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Oh My Allah



'Maa, nanti ada kawan adik buat kenduri lepas maghrib. Boleh adik pergi ?' 'Ouh pergilah. Suruh abang hantar tau' <------------ Selepas beliau membenarkan, aku terus melompat-lompat seperti katak.....

"Allahu Akbar. Allahu Akbar. Allahu Akbar. Allahu Akbar " Alhamdulillah. Azan Maghrib sudah pun berkumandang. Tergesa-gesa aku bersiap tadi. Habis satu bilik bersepah. Urghh !

Paa : Adik dah siap ?
Aku : Belum. Adik tengah pakai pashmina nih.
Paa : Nanti balik awal tau.
Aku : Beres bos !
**
Maa : Kenapa tak pakai make-up ? Dekat laci sana ada maskara. Pakai laa
Aku : Err...........
Maa : Pakai jelahh. Tak malu ke pergi sana dengan muka pucat ?
Aku : Err okay okay... tapi Maaa........ adik masih sekolah. Tak nak ah pakai nih semua
Maa : Pakai sikit jeh.
Aku : Hmmmmmm yelahh.
**
Maa : Abang, tengok anak kita seorang nih. Dah jadi anak dara...
-Paa tidak membalas. Beliau hanya mampu menghisap rokoknya -.- lewls

Selepas abang aku hantar kami berhampiran dengan pondok guard tadi, akhirnya, ada juga orang yang jemput kami di situ. Well, terima kasih. Hang suka sangat jalan pandang belakang kan ? Saudara depan mata pun tak tegur. Kesian mereka, rasa tersisih..........

'Lahai.... Tak boleh perlahan lagi ke jalan ? Tak boleh nak cat walk lagi ke ?' Maaf. Kami berdua memakai kasut tumit tinggi laaa. Susah nak berjalan :3 hewhew. Lagi pun, bukan senang kami berdua nak ber-cat walk tahuu !

SNAP !

 

Akhirnya, sampai juga ke rumah dia. Akhirnya, tamatlah pertandingan cat walk kita. Akhirnya, terlepas juga kasut tumit tinggi tuh dari kaki aku -,- Ya Allah, ramainya yang saudara mara diaaaaaaaaa ! Fuyohh. Mereka semua memang satu Happy Family ! Seronoknyaaaa........................... 

Selepas dia memperkenalkan kami kepada keluarganya, dia mengajak kami keluar ke taman. Oh tidak. Terpaksa aku memakai kasut bertumit tinggi itu semula. *menangis masuk bilik nenek dia* 



Harap maaf, kami terpaksa meng-annoying-kan muka Si Tembam kerana takut ada yang cemburu melihat ke-macho-an dirinya. Hahahahaahahahahahahahaha XD 

#Now Playing : Two Better Than One by Boys Like Girls. 


Gambar nih jeh yang aku tak edit. Well, tengok macam okay jeh :p hahaha Lagi-lagi muka kawan aku tuh. Perghh comel gilaaa ! First time pakai pashmina bhaai :> muehehehe. Kay good job Nazirah ! Cute gila kau pakai pashmina. Sumpah nampak lain ! ^.^v teruskan memakainya~~

Seronok lepak dekat pondok sana. Melihat karenah antara dia dan saudaranya. Perkataan yang kami semua selalu sebut 'speechless' Okay. Memang betul. Sejak kedatangan kami, mereka semua berdiamkan diri. Mereka cakap sepatah, kami berdua cakap sepatah. Tapi kalau Iman............. pergh. Berpatah-patah ! Hahaha kau memang banyak cakapkan ? Mengalahkan aku :p

Jom patah balik pergi rumah dia ? YEAH JUM ! Semangat sungguh aku dengan Naz. Mana tidaknya, orang yang kuat perasan tuh ajak kami karaoke-ing. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Aduh bisingnya. Ouch telinga aku ! Arghhh. *sumbat telinga rapat-rapat* 

Setelah sekian lamanya, barulah semua peralatan serta sistem-sistem yang digunakan dapat berfungsi seperti biasa. So, apa lagi ? KITA NYANYILAH ! Wait. Kita ? Oh oh. Aku dengan Nazirah tak nyanyi. Kami berdua segan dan malu. Lagi pun, suara aku seperti 'kambing mengembik kesakitan'.

Oh My Allah, so sweet mereka berduaa :3 Diorang nyanyi lagu What Makes You Beautiful by OneD. Okay malas nak mengaku, tapi suara kau sumpah Best ! Err, jangan kembang pleasee :p

Eh eh, ada anak patunglah ! :D Atoto, comelnyaaaaaa............... Meh sini ambik gambar dengan aku jap.


"There’s nothing I could say to you. Nothing I could ever do to make you see. What you mean to me.... All the pain the tears I cried. Still you never said goodbye and now I know how far you’d go......"

Ehh itu lagu I Will Be by Avril Lavigne. Ehh kenapa phone aku vibrate-ing nih........................................... Oh oh ! Itu SMS Ringtone aku ! Cepat-cepat selongkar beg sendiri. Check inbox ---> 'Ika cepat ahhhhh !' from Abang Aman.

Dengan pantas, kami berdua terus menuju ke arah Iman lalu meminta izin untuk mengundurkan diri. Salam orang tu. Salam orang ni. Salam orang sana. Salam orang situ. Salam salam salam. Dan akhirnya, salam parents dia :)

Lari Nazirah ! Lari lari lari ! Cepaaaaaaaaaaat ! Abang aku dah tungguuuuuuuuuuuuu ! 

Err, padahal tak lari pun -.- Kami masih lagi menggunakan kaedah cat walk semasa berjalan tadi. Hahaha. Dan akhirnya, selamat juga punggung kami di dalam cube merah yang dipandu oleh Abdul Rahman.

Weh weh, 
Bulat tak muka aku tadi ?
Tinggi tak kasut aku ?
Sopan tak cara aku makan ?
Banyak cakap tak aku nih ?
Pandai tak aku cat walk ?
Pemalu tak aku nih ?

Haaaaaaaaaaa itulah persoalan yang berpusing pusing di dalam kepala otak aku sekarang nih -,- Okay now, aku nak rehat. Mata aku dah semakin berat dan berat dan beratt...... Zzzzzzzzzzz

Iman Bestari, terima kasih sebab jemput kami berdua :)


Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶